Ihanaa - banni ohi :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dude-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
HellanTuutelin kannattaa varoa, mitä kirjottaa PMS oireista kärsivien mammojen silmille tai banaani iskee taas :xmas:

No en anna niille aihetta bannata mua mistään
:D Kumartelen maailman tappiin asti ja istun sen päälle. :saint: :saint:

Luv u all! :heart:

:whistle:

Niin joo ja yhdelle kommaajalle että olenko 1. homo tai 2. perseenkaivaja niin ei kyllä mä ihan hetero oon mutta persettäni kaivelen silloin tällöin. Esim puntilta tullessa on saattanu persvako hiota hieman ja kutittaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
HellanTuutelin kannattaa varoa, mitä kirjottaa PMS oireista kärsivien mammojen silmille tai banaani iskee taas :xmas:

Älä nyt tuolleen sano,sehän saattais tykätä siitä banaanista :whistle:

Riippuu ihan siitä, et mihin se banaani iskeytyy :whistle:

Tortillat mitä mä ihan pian teen on joka tapauksessa parempia ku banaani :p

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Niin joo ja yhdelle kommaajalle että olenko 1. homo tai 2. perseenkaivaja niin ei kyllä mä ihan hetero oon mutta persettäni kaivelen silloin tällöin. Esim puntilta tullessa on saattanu persvako hiota hieman ja kutittaa. :)
Pidätkö kaikki namit itelläs vai tarjootko muillekin?

Pidätkö kaikki namit itelläs vai tarjootko muillekin?

No voin istua naamalle jos joku siitä kiksit saa. Mutta kunhan antaa mun rauhassa palstailla eikä vingu siellä alla :D.

:hug: Voi hellanlettat ku toisen elämä menny vaikeaks mun takia. :flower:

Vaikeaa mun elämä ei ole (ainakaan sinusta johtuen) mutta ehkä liian helppoa ja tylsää (päätellen siitä että jaksan ärsyyntyä vielä näinkin typeristä asioista)

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
:hug: Voi hellanlettat ku toisen elämä menny vaikeaks mun takia. :flower:

Vaikeaa mun elämä ei ole (ainakaan sinusta johtuen) mutta ehkä liian helppoa ja tylsää (päätellen siitä että jaksan ärsyyntyä vielä näinkin typeristä asioista)

So true. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eka tietämäni mies, joka käyttää sanaa Ihanaa tällaisessa yhteydessä. Aika söpöä.

Toi "söpöä" on toinen mitä käytän. En oo kovin miehekäs. Vai mitä?

NO siitä en sano, mutta rehellisesti; sulla on ainakin hyvä huumorintaju ja itsetunto.

Voitasko me nyt, kun on saatu tämä selväksi, niin siirtyä juttelemaan taas mammojen pillifarkkupyllyistä lantiomallitakkien kera? :D

Nonnii,mie oon sit pihalla keskustelusta.Ei miul oo pillifarkkuja sen enempää kuin lantiomallin takkiakaan.. :ashamed:

Eka tietämäni mies, joka käyttää sanaa Ihanaa tällaisessa yhteydessä. Aika söpöä.

Toi "söpöä" on toinen mitä käytän. En oo kovin miehekäs. Vai mitä?

NO siitä en sano, mutta rehellisesti; sulla on ainakin hyvä huumorintaju ja itsetunto.

Niin tai sitten mulla tosiaan on jossain ihan oikeastikin elämä (tekis hyvää monelle täällä muuten :D ) ja sen takia ei hirveästi hetkauta mitä joku täällä musta tai persoonastani ajattelee? :)

Mitä näitä liikaa stressaamaan. Nauttikaa kansalaiset. Noin 50-60 vuotta ja ollaan kaikki haudassa. Sillon on myöhästä ottaa hetki villisti. Turhan monen otsassa lukee ennen aikoja "rest in peace".

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kelle sää haistatit ja mistä syystä? :o

Sua taas puolustelin ku joku harmaa jauho puhdasta... Jaa enpä käytäkään enää *-sensuuria. Ties vaikka siitä se banni sillon tuli :D

=)

ps. ja sinä vieras joka et usko että olen mies niin yv:tä sitä puh.nroas niin todistan olevani mies :)

Yhteistyössä