No en. Jos mää oon lellikki.Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerro ny vielä että kelle nä haistattelit!Emmää utelias ole. :saint:
Ekkö sää saanut bannia, vaikka aioit tilata mulle Ohon?|O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en. Jos mää oon lellikki.Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerro ny vielä että kelle nä haistattelit!Emmää utelias ole. :saint:
Ekkö sää saanut bannia, vaikka aioit tilata mulle Ohon?|O
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No en. Jos mää oon lellikki.:saint: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:No ei oo kyllä ikävä ollut mulla ainakaan.
oih!
:heart:
Tulihan se sieltä. Nyt sulla alko eheytymisen jakso.
ps. hmm missä ne harmaat aukomiset viipyy?![]()
ps2. toi mua tylyttänyt Minttuhirviö näyttää iha hotilta tossa profiilissa. Yhyy..
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No en. Jos mää oon lellikki.:saint: :heart:
![]()
Usutan lapseni soittamaan sinulle häirikkösoittoja :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No en. Jos mää oon lellikki.:saint: :heart:
![]()
Usutan lapseni soittamaan sinulle häirikkösoittoja :kieh:
|O Ai, teillä käytetään lapsityövoimaa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:oispa kaikki miehet noin rehellisiä kuvaillessaan itteensä, säästyttäis monilta pettymyksiltä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:Ihan kiva teksti proffassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höps:Mies, joka avaa otsakkeen bannien päätymisestä on joko
A homo.
B täysin kyvytön perseenkaivaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei niin vieras:Mä näin sen haistattelun josta sait bannin ja se oli todella asiaton. Sulla on ilmeisesti tapana haistatella kaikille jotka ei ole samaa mieltä jonkun ulkonäöstä, koska siitähän siinä oli kyse. Haistattelun kohde ei myöskään siinä mitään asiatonta sanonut vaan oman rehellisen mielipiteensä. Pisti vähän miettimään onko sulla kaikki ruuvit kohdallaan...
Ja vielä sillä rehentelet ja mammat täällä, sellaisetkin jotka tiedän yleensä fiksuksi, hännystelee. Uskomatonta mitä miehen läsnäolo naisvaltaisella palstalla saa aikaan, vaikk kyseinen mies olisikin täysi ääliö...
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Ei niin vieras:Mä näin sen haistattelun josta sait bannin ja se oli todella asiaton. Sulla on ilmeisesti tapana haistatella kaikille jotka ei ole samaa mieltä jonkun ulkonäöstä, koska siitähän siinä oli kyse. Haistattelun kohde ei myöskään siinä mitään asiatonta sanonut vaan oman rehellisen mielipiteensä. Pisti vähän miettimään onko sulla kaikki ruuvit kohdallaan...
Ja vielä sillä rehentelet ja mammat täällä, sellaisetkin jotka tiedän yleensä fiksuksi, hännystelee. Uskomatonta mitä miehen läsnäolo naisvaltaisella palstalla saa aikaan, vaikk kyseinen mies olisikin täysi ääliö...
Pakko peesata tätä
*muoks* tosin tuota haistattelu ketjua en oo nähnyt
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kylläpäs modet oli haukkana ettei tämä ole deittipalsta?![]()
lähden siis myymään persettäni cityn pintaan :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:No ei oo kyllä ikävä ollut mulla ainakaan.
oih!
ps2. toi mua tylyttänyt Minttuhirviö näyttää iha hotilta tossa profiilissa. Yhyy..
Enhän mä mitään ole aukonut, sanoin vaan että ikävä ei oo ollut, mikä on totta.
Toisaalta, etpä sä sillä tiedolla mitään tee, se siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:No ei oo kyllä ikävä ollut mulla ainakaan.
oih!
Hö. No, huomiohuorana kaikki huomio kelpaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:No ei oo kyllä ikävä ollut mulla ainakaan.
oih!
Hö. No, huomiohuorana kaikki huomio kelpaa![]()
on huomattu joo