Ihanaa - banni ohi :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dude-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
No eiköhän noilla puheilla lompsaa luulis irtoovan teikäläiselle, luulisin että täällä jo tarjokkaita ollut enempi tai vähempi :whistle: :D

Säki tulit kommaamaan tähän viestipinoon ihan vaan sen takia ku tiiät että pidän sua absolutely fucking hottina! :D

:o :o ööhöm... Mistäs ihmeestä minä sen voisin tietää? :xmas: Ja kiitos, kai :D

No, oonhan mä sua joskus aiemminkin kehunu tuolla jossain ...hmm..taisin tosin aiemmin vierailla kiltistituhma nikkilläni mutta ku en enää muista tunnuksia siihen profiiliin. :D

Aaaaah, noniiii.... johan valkeni :D heh... Oisit HETI sanonu! :D

No ku ei sua oo liiemmin näkyny ni ei viittiny tulla räyhäämään kylmiltään... Pian saisit selville miten epätoivoinen oon. :D
Nii ja ainahan nyt pieni salaisuus tekee poikaa. ;)

ps. edelleen muistelen lämmöllä sitä yhtä sun alotusta liittyen naisten huolehtimiseen ulkonäöstään. :D Voi veljet mikä sota.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Emmää vaan tiedä. :D Kai jotain jossain, jos bannejakin on jaeltu.

Tuo Tuuteli vaan sai bannin kun yritti haistatella uljaana ritarina tähditetyllä tekstillä Sirkkiksen mollaajalle :D

Aaa...

Sensuuri ja no joo.

Paitsi ettei se haistateltava mollannut Sirkkaa, oli vaan asiallisesti eri mieltä tämän sankarin kanssa. Että ihan ansaittu banni, ainakin mun mielestä kun sen kyseisen keskustelun ehdin ennen moderointia näkemään.

[/quote]

No ku ei sua oo liiemmin näkyny ni ei viittiny tulla räyhäämään kylmiltään... Pian saisit selville miten epätoivoinen oon. :D
Nii ja ainahan nyt pieni salaisuus tekee poikaa. ;)

ps. edelleen muistelen lämmöllä sitä yhtä sun alotusta liittyen naisten huolehtimiseen ulkonäöstään. :D Voi veljet mikä sota.

[/quote]

Juu, on se kiva tuollasia tehä silloin tällöin, alotuksia siis. En kyllä oo nyt viittinyt keksiä mitään ihmeempiä "sotimisen" aiheita kun on ollut paljon muutakin puuhaa kuin koneella isutminen niin en ehtis olla laittamassa vastaan omassa ketjussani :D hahha...

Ja oonhan mä täällä ollu melki joka ilta, aika hissuksee vaan, kun ei ole ollut kauheen kummosia aiheita mistä pääsis kunnolla vääntämään :D ( en mä siis tarkotuksella hae mitään voimakasluonteista keskustelua ) ;)
Anyway... eiköhän tässä joku pvä taas tuu repästyä :D Aiheitahan olisi vaikka millä mitalla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Emmää vaan tiedä. :D Kai jotain jossain, jos bannejakin on jaeltu.

Tuo Tuuteli vaan sai bannin kun yritti haistatella uljaana ritarina tähditetyllä tekstillä Sirkkiksen mollaajalle :D

Aaa...

Sensuuri ja no joo.

Paitsi ettei se haistateltava mollannut Sirkkaa, oli vaan asiallisesti eri mieltä tämän sankarin kanssa. Että ihan ansaittu banni, ainakin mun mielestä kun sen kyseisen keskustelun ehdin ennen moderointia näkemään.

Oon eri mieltä. Se oli alunperinki sensuroitu haistattelu ja enempi tyyliin get the fuck out of here -tyylinen fraasi kuin suora knock out. Ja sanoin sen siks koska ko. henkilö käytti hyväkseen ihanaa harmailunsa takaa kommaamista. Mua ärsyttää sellane pelkuruus että nakellaan rohkeasti niitä kommia harmaana mutta mustana ei uskalleta sanoa koska pelätään että käy samoin ku Rukoilijasirkalle. Jotkut uskaltaa rinkiin, toiset pyörii nurkissa ja esittää viisasta. Kyllä mä sinne pikkuse nakkelen ja se 2 pv oli pikku hinta siitä. Ihan oikein sille - (ja vaikka sitte mulleki ni ei tartte modekansan taas nousta takajaloilleen? :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kelle sää haistatit ja mistä syystä? :o

Sua taas puolustelin ku joku harmaa jauho puhdasta... Jaa enpä käytäkään enää *-sensuuria. Ties vaikka siitä se banni sillon tuli :D

:o Kiitti. :flower:

Ei se sinusta mitään pahaa sanonut kylläkään, ei vaan ollut duden kanssa samaa mieltä ulkonäöstäsi. Ihan asiallisesti sanoi ja duden vastaus oli haista ny v***.
Että enpä kiittelis.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei niin vieras:

Sua taas puolustelin ku joku harmaa jauho puhdasta... Jaa enpä käytäkään enää *-sensuuria. Ties vaikka siitä se banni sillon tuli :D

Ei se sinusta mitään pahaa sanonut kylläkään, ei vaan ollut duden kanssa samaa mieltä ulkonäöstäsi. Ihan asiallisesti sanoi ja duden vastaus oli haista ny v***.
Että enpä kiittelis.

Kyllä mä kiittelen Dudea ihan millon lystään ja mistä syystä huvittaa.

Että enpä kiittelis.

Mähän sanoinkin että ENpä kiittelis.
Mä en tajua mitä ihmeellisen upeeta on tyypissä joka räjähtää haistattelemaan ilman syytä.

Ai, mutta sehän onki MIES.

Että enpä kiittelis.

Mähän sanoinkin että ENpä kiittelis.
Mä en tajua mitä ihmeellisen upeeta on tyypissä joka räjähtää haistattelemaan ilman syytä.

Ai, mutta sehän onki MIES.

aa, kato. feminismi valloillaan. tervetuloa takas tuuteli :D :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Banni ohi täälläkin :wave: :whistle: Meni niin sanotusti hermot erääseen provoilijaan jota ja satuin haistattelemaan sille, johan bannimaan lippu heilahti :saint: Hyi mua!

Tällä perusteella yks aktiivipalstailija pitäs olla kestobannissa, kun joka ainoossa ketjussa alkaa haistattaa ja toivotella ties mihin kaikkia, jotka rohkenee olla kanssaan eri mieltä. Tosin tää tuntuu olevan modejen lemmikki muuten tää ko palstailija. Asian vierestä, sorry :snotty:

Mulle ainakin tuli ystävällinen ilmoitus yksityisviestiin, tosiaan kun olin yhden haistatuslauseen laittanut harmaalle provolle. Hyvä että ovat modet tarkkana ;) Kiitos a shadyeeyah! Muistahan seurailla mua tarkasti, sillä voipi olla että tulen enemmänkin haistattelemaan kun tuo provoilija paikalle ilmestyy :laugh:
Viesti meni näin: Sinulle on asetettu käyttökielto
kesto on 1päivä.
Palstalla me emme haistatte ja kiroile toisille keskustelukumppaneille

Oisko muillekin bannin paikka vai tuleeko banni herkemmin ns. ei-sisäpiiriläisille

kesto on 1päivä.
Palstalla me emme haistatte ja kiroile toisille keskustelukumppaneille :whistle:

(sivuhuomautus; Dude on oikeasti ihmeellinen, huippu, kerrassaan)

Ruusa, niin kultainen kuin oletkin :D niin etkö tiedä että tommoset ylisanat kääntyy jo monen mielessä vittuiluks? :D

Ei sen puoleen. Sä oot niin special lady että sulla on lupa sekä vittuilla että palvoa.

:heart:

Yhteistyössä