Ihanaa <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Mitenhän mulla sujuu nyt asiat niin hyvin? :D Mä sain eilen sängyn... muuton yhteydessä vanha sänky meni kaatopaikalle kun se oli huono, ruma ja kantoi pahaa karmaa, ja nyt eilen sain ihanan jenkkisängyn, pari vuotta vanha ja mun tarttee sen maksaakseni vaan kirjailla vähäsen.. :heart: Oli kuulkaas ihana yö uudessa sängyssä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Tosi ihanaa lukea ihmisistä jotka on pienistä asioista noin onnellisia! Sänky on tosi tärkeä huonekalu, jos ei tärkein!!

:D Mä olen tottunut kun ei tässä elämässä ole aina niin suurensuuria iloja ollut. Mutta tulee iloa ovista ja ikkunoista. :heart: Mä ajattelin muuton yhteydessä että kyllä sitä sohvallakin pärjää vähän aikaa mutta oikeesti oli kyllä ihanaa nukkua sängyssä :heart: omassa makuuhuoneessa.. :heart: Tuo kukko-kulta vielä heräsi aamulla lasten kanssa ja veti oven perässään kiinni kun lähti makkarista. :D Ei ole sellaista kokemusta mulla kyllä koskaan lasten tultua ollut. =)

Taas ihana aamu. :D Poskiin sattuu kun kokoajan hymyilyttää.. :heart: Kohta lapsien kanssa muskariin, sitten lapset lapsiparkkiin ja sitten on ukkosen kanssa omaa aikaa... Ihanaa kun lapsetkin tykkää mun kullastani. :heart:

Yhteistyössä