Ihana :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Olihan se ihana. Mutta mitäs mammat olis mieltä, jos tuo olisi ollut tyttö?

No sitten tästä varmaan tulis piiiitkä ketju...

Ai miten niin pitkä ketju? Miten se olis erilaista jos tuo olis ollu tyttö? Eikö pojat saa tanssia ja laulaa? Ja eikö niitä saa kantaa sylissä? Ihan kuin jollain tavalla poikia väheksytte????

musta ei ollu mitenkään erityisen ihana..pullea poika liian iso takki päällä, joku opettanu vähän koreografioita sille..eiköhän tuossa pikku Rauliton isi ja äiti yritä pojastaan tähteä (turhaan) tehdä.Biisikin on ihan kökkö.

Lapsi parka. En olisi ainakaan itse haluaisi lapselleni tuollaista kohtaloa. Että pitäisi harjoitella kaikkia hienoja tanssiliikkeitä ja esittää niitä kadulla. Olisi vaan ottanut syliin ja leikkinyt lapsen kanssa. Ehtii sitä peppua keikutella myöhemminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja 2 pojan äiti:

Ai miten niin pitkä ketju? Miten se olis erilaista jos tuo olis ollu tyttö? Eikö pojat saa tanssia ja laulaa? Ja eikö niitä saa kantaa sylissä? Ihan kuin jollain tavalla poikia väheksytte????

Ei, tarkoitin, että jos tyttö olisi puettu aikuisten vaatteisiin ja tanssisi lannettaan pyöritellen, aikuisten eleitä matkien, niin olisiko se suloista vai sanottaisiinko, että sairasta. Ei mitään väheksyen tyttöjä eikä poikia sen kummemmin. Ihan moraalisessa mielessä vaan, että onko lapsen näytteilleasettaminen sittenkään ihan oikein?

Tietysti sillä on merkitystä, onko tuo lapselle leikkiä, onko se lapsesta kivaa ja kokeeko lapsi, että hänestä pidetään myös silloin, kun hän ei ole ällistyttävä köpelömies.

Alkuperäinen kirjoittaja 2 pojan äiti:

Ei, tarkoitin, että jos tyttö olisi puettu aikuisten vaatteisiin ja tanssisi lannettaan pyöritellen, aikuisten eleitä matkien, niin olisiko se suloista vai sanottaisiinko, että sairasta. Ei mitään väheksyen tyttöjä eikä poikia sen kummemmin. Ihan moraalisessa mielessä vaan, että onko lapsen näytteilleasettaminen sittenkään ihan oikein?

Samaa mieltä. Minusta tuollainen ketkuttelu toisten edessä tuon ikäiseltä lapselta...ei.

Mä en oo niinkään huolissani itse tanssiliikkeistä, vaan siitä, miten lapseen vaikuttaa, kun häneltä odotetaan erityisjuttuja. Minua kehuttiin pienenä vasta, kun osasin piirtää paremmin, kuin omat vanhempani. semmoinen kierouttaa lapsen.

Yhteistyössä