IHANA!!!

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Onks toi ees päätykämppä? Jotenkin oli epäselvät nuo kuvat enkä jaksa uudelleen perehtyä :p
ei kai sillä väliä onko pätyasunto vai ei?
Ihan se on sitli. Näitä harvoin on vuokralla. Hinta on aika kova,mutta jos tuohon sisältyy vesimaksut niin silloin se on mielestänikohtuullinen kuitenkin noin isosta asunnosta ja sijaintinsa nähden.
Miten te mahdutte 4h ja k asuntoon :eek: Vai muuttaako tyttösi jo pois kotoa? Poikakaverin luokse :)

Ja ikävä kyllä nuo tarkistaa luottotiedot :)
4h+ parvi. tuonne parvelle vois laittaa vaikka pikkupojat nukkumaan
Joo, niin voiski :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:
Oli kyllä hieno, vuokran minuakin hirvittää, mutta jos se on siellä tavallista niin mitäpä tässä kummastelemaan asiaa :)
Ja puheet kuinka tuolla summalla lyhentäisi omaa on aivan turhia ja typerää jankutusta, kyllähän sen kaikki tietää, mutta kun kaikilla ei vaan syystä tai toisesta ole mahdollisuutta ostaa omaa!
Ala nyt ihmeessä jo soittamaan siitä asunnosta ettei meni sivu suun :D
ei se siellä tavallista ole tuo vuokrataso. se on ihan viime vuosina vaan noussu aivan järkyttävästi. ja nimenomaan juuri kaupungin vuokra-asunnoissa. mun vanhemmat asuu turussa ja ne maksaa 800 euroa vuokraa kolmiosta hyvällä alueella, eli siis samaa kun mitä yks tässä ketjussa sanoi maksavansa samankokosesta kolmiosta rovaniemellä.

vieras
Noo eiköhän ne tollasen luksus-asunnon tarjoajat tarkista luottotiedot, että siihenpä taitaa kaatua tuon asunnon vuokraus.
ivallisen kateellinen taidat olla?

että rollolainen ei koskaan saa haluta eikä varsinkaan saada mitään hyvää ja loistokasta? mä ihan oikeesti toivon nyt että hän ja perheensä tuon kämpän saa. ja toivon myös että hän sais töitäkin. olis turvat tukossa vähän aikaa teillä kadepaskoilla!

vieras
Noo eiköhän ne tollasen luksus-asunnon tarjoajat tarkista luottotiedot, että siihenpä taitaa kaatua tuon asunnon vuokraus.

että rollolainen ei koskaan saa haluta eikä varsinkaan saada mitään hyvää ja loistokasta? mä ihan oikeesti toivon nyt että hän ja perheensä tuon kämpän saa. ja toivon myös että hän sais töitäkin. olis turvat tukossa vähän aikaa teillä kadepaskoilla!
Rollolaiselle kateellinen :D tuskin. Tottakai saa haluta ja pyrkiä parempaan, mutta se pitäisi tehdä omien resurssien puitteissa.

pk

Pöhkö. Ei vieras sanonut ettei saa, vaan että näin yleensä on.

Kyllä mäkin toivon että Rollolainen saa paremman asunnon kuin nykyinen, mutta toivon myös että vuokra on kohtuullisempi.

vieras

Kuule, vaikka rollo sais töitä, ei se ota niitä vastaan, kyllä se on jo täällä kuultu. Tämä asunnon esittely on vaan provoilua, kai se nyt itse tietää, ettei kukaan tuollaista vuokraa työttömille, luottotiedottomille ihmisille. Mutta ainahan sitä saa haaveilla!

vieras

Rollolaiselle kateellinen :D tuskin. Tottakai saa haluta ja pyrkiä parempaan, mutta se pitäisi tehdä omien resurssien puitteissa.
mitä tarkoittaa omien resurssien puitteissa? sitäkö että jos olet vähempivarainen ja luottotiedoton työtön niin et saa edes haaveilla paremmasta? puhumattakaan että pyrkisit siihen?

vai tarkoitatko tuolla sitä että pitäisi itse kyetä maksamaan vuokra?

nyt kävi ottaa cupoliin
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
No huh huh, me maksettais tuplana meidän asuntolainaa tuolla summalla. Jos on varaa maksaa vuokraa tuollaiset summat, niin painelisin ap:na pankkiin lainaa hakemaan.
ei jumalauta mitä mammoja jotka ei tajuu vaan, että lainaa ei kaikille ei irtoa. ei jeesus sentään.
ja kaikki ei edes halua sitä asuntolainaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nyt kävi ottaa cupoliin:
No huh huh, me maksettais tuplana meidän asuntolainaa tuolla summalla. Jos on varaa maksaa vuokraa tuollaiset summat, niin painelisin ap:na pankkiin lainaa hakemaan.
ei jumalauta mitä mammoja jotka ei tajuu vaan, että lainaa ei kaikille ei irtoa. ei jeesus sentään.
mua ottaa tämä sama ajattelutapa myös kupoliin.

jos on luottotiedot menneet eikä ole töitä ku pätkittäin niin ei siinä mikään pankki lainaa myönnä ellei ole omaisuutta jonka voi realisoida tai käyttää panttina.

kaikki eivät myöskään halua asuntovelalliseksi koska haluavat pystyä vaihtamaan asuntoa ns. ku sukkia.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt kävi ottaa cupoliin:
mua ottaa tämä sama ajattelutapa myös kupoliin.

jos on luottotiedot menneet eikä ole töitä ku pätkittäin niin ei siinä mikään pankki lainaa myönnä ellei ole omaisuutta jonka voi realisoida tai käyttää panttina.

kaikki eivät myöskään halua asuntovelalliseksi koska haluavat pystyä vaihtamaan asuntoa ns. ku sukkia.
Mutta ilman luottotietoja ei heru, yksityiseltä ainakaan, vuokrakämppääkään.

Nätti asunto kyllä ja harmi Rollolainen jos ette sitä saa. vuokra kieltämättä aika kova. :eek:

Yhteistyössä