IHANA!!!

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
vip
on kyllä upea, tykkään! se keittiö systeemi on kiva! aika hinnakas vaan..ja vuokralla! olisi edes omaksi ostettavissa. ja onhan se kyllä ihan väärällä puolella suomeakin :D mutta kelpais itse talo!!!!

vieras
niin varmaan maksais omaa pois mutta jos ap ei miehensä kanssa saa lainaa niin miten sitä sillon makselee?

ap, oisko teillä mahdollisuudet tuohon? sijainti on ainaki erinomainen mun mielestä.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja vip:
on kyllä upea, tykkään! se keittiö systeemi on kiva! aika hinnakas vaan..ja vuokralla! olisi edes omaksi ostettavissa. ja onhan se kyllä ihan väärällä puolella suomeakin :D mutta kelpais itse talo!!!!
mutaattele kun memaksetaa kerrostaloasunnosta vaan 200e vähemmän. Eikä tää oo edes hyväkuntoinen ja huonot äänieristykset.
Ajatella että tossa olis rantakin,mistä vois vaikka kalastaa. ja lasitettu parveke

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin varmaan maksais omaa pois mutta jos ap ei miehensä kanssa saa lainaa niin miten sitä sillon makselee?

ap, oisko teillä mahdollisuudet tuohon? sijainti on ainaki erinomainen mun mielestä.
en tiedä, pitää varmaan soitella vuokranantajale. Enkä muuten oo vielä ieheltäkän kysellyt. samalla tavalla tähän saa asumistukea kuin muihinkin asuntoihin.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Onks toi ees päätykämppä? Jotenkin oli epäselvät nuo kuvat enkä jaksa uudelleen perehtyä :p
ei kai sillä väliä onko pätyasunto vai ei?
Ihan se on sitli. Näitä harvoin on vuokralla. Hinta on aika kova,mutta jos tuohon sisältyy vesimaksut niin silloin se on mielestänikohtuullinen kuitenkin noin isosta asunnosta ja sijaintinsa nähden.

ddd
Kämppä vaikuttaa tosi kivalta. Sijainnista en osaa sanoa kun en tunne Rovaniemeä. Olisiko teillä ap paremmat julkiset yhteydet tuolta tai kaupat lähempänä? Kallis se on, mutta tykkään kyllä asunnosta ja sen pihasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Onks toi ees päätykämppä? Jotenkin oli epäselvät nuo kuvat enkä jaksa uudelleen perehtyä :p
Ihan se on sitli. Näitä harvoin on vuokralla. Hinta on aika kova,mutta jos tuohon sisältyy vesimaksut niin silloin se on mielestänikohtuullinen kuitenkin noin isosta asunnosta ja sijaintinsa nähden.
Ai ei oo väliä? Ootko ikinä asunu rivarissa? :LOL:

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Kämppä vaikuttaa tosi kivalta. Sijainnista en osaa sanoa kun en tunne Rovaniemeä. Olisiko teillä ap paremmat julkiset yhteydet tuolta tai kaupat lähempänä? Kallis se on, mutta tykkään kyllä asunnosta ja sen pihasta.
llyhempi matka tuolta olis kaupunkiin ainakin, vaikka bussi ei ihan ovesta menekään. Noin 2, 5 kilsaa . Lähellä on koulu, ammattikoulu,kioski ja joku kauppakin. Prismaankin on lyhempi matka.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Ai ei oo väliä? Ootko ikinä asunu rivarissa? :LOL:
olen. kahdessakin eri paikassa. Varmasti rivari on parempi vaihtoehto kuintää kuppanen kerrostalo jossa vessan vetämisetkin kuuluu niin ettei öisin saa nukuttua

Yhteistyössä