Äitini soitti aamulla ja kysyi että mitäs tykkäisin jos se tulis auttaa mua siivouksessa tänään? ( tiesi siis että mulla oli tänään iso siivousurakka edessä )
en tietenkään pistäny pahaks jos toinen tosiaan oikeesti haluaa tulla.
otti vielä noi mun siskot mukaan ni ne leikki sen aikaa lasten kanssa. 4 ja puol tuntii täällä aherrettiin ja saatiin oikein perusteellinen siivous tehtyä.
mulle jäi vielä pyykki hommia mutta se on pientä verrattuna siihen mikä homma mulla ois ollu yksin.
Tehtiin sitten vielä vadelma-mustikka piirakka jotta sai lapsetkin suun makeaksi.
Äiti sanoi että nyt on sitten kuulemma mun tehtävänä lähteä synnyttämään ni pysyy kämppä puhtaana...
selkää jomottaa mutta muita oireiluja synnytyksestä ei oo näkyny
en tietenkään pistäny pahaks jos toinen tosiaan oikeesti haluaa tulla.
otti vielä noi mun siskot mukaan ni ne leikki sen aikaa lasten kanssa. 4 ja puol tuntii täällä aherrettiin ja saatiin oikein perusteellinen siivous tehtyä.
mulle jäi vielä pyykki hommia mutta se on pientä verrattuna siihen mikä homma mulla ois ollu yksin.
Tehtiin sitten vielä vadelma-mustikka piirakka jotta sai lapsetkin suun makeaksi.
Äiti sanoi että nyt on sitten kuulemma mun tehtävänä lähteä synnyttämään ni pysyy kämppä puhtaana...
selkää jomottaa mutta muita oireiluja synnytyksestä ei oo näkyny