Ihana yllätys!

  • Viestiketjun aloittaja onnellinen mies
  • Ensimmäinen viesti
onnellinen mies
äsken saunassa avovaimoni sai mut melkein selälleen ja yllätti mut täydellisesti sisääntulollaan. entinen todella tuuhea ja tumma alapäänkarvoitus oli kokonaan poissa ja ulkonevat häpyhuulet kiilteli ihanasti kireän pimpin ympärillä!se näytti paremmalta ku ikinä ja en malta odottaa pääsevävi upottamaan notkean kieleni ja kovan kaluni sen syövereihin.
avovaimolla ei ole koskaan ennen ollut posliinia mutta halusi yllättää mut nyt. ja onnistui. saunassa ei vielä tapahtunut mitään mutta illasta tulee varmasti vielä pitkä, ja uskonpa saavani myös silmänruokaa kauniista kumppanistani ihanissa asuissa.. kuinkahan yleistä nuorten naisten keskuudessa posliini on? siis jos teinejä ei lasketa mukaan. niillähän tiettävästi suurimmalla osalla posliini. minun avoni on 25v, ja tosiaan vasta nyt eka kertaa posliini. kertokaapas. moi
 
siis
mistä päättelet teineillä olevan posliini??? olet ilmeisesti testaillut useaan otteeseen??? toinen juttu, ei kovin kiihkeeltä vaikuta kun ehdit tänne skrivailemaan...
 
ei niin onnellinen mies enää
Tuli se joo takasin, oli kuulemma tarjoillut useammallekin siellä kapakassa, tosin yhdelle spurgulle oli vaan akan posliini kelvannut. Paljaalla oli vetässyt muutaman kerran, kunnes sammahti ja kusi vielä viimeseks alleen ... että semmonen tapaus. En taida enää vongata akkaa, et usko että vituttaa tollanen peli, pitäköön likaisen värkkinsä saatana, posliinina tai ei. En enää ikinä kirjoittele tänne kokemuksistani, ettäs tiedätte !
 
Onnellinen mies
Heh. Kiva lukea kateellisten kommentteja asiastani. Joku vielä viitsi nähdä vaivaa esiintyä minuna ketjussa. Sain kyllä, ja useasti, mutta enpä viitsi kertoa tarkemmin,vaikka niin kyllä ajattelin tehdä. Sen verran kerron parille asialliselle kommentille että ei sänki haitannut, ainakaan vielä, koska sitä ei ollut. Ja en myöskään ole omien teinivuosien jälkeen teineihin kajonnut. Sanoinkin vain arvelevani heillä olevan usein posliini, ja muistelen lukeneeni jostakin siitä. Hyvää kesää kuitenkin kaikille ja onnellisia seksihetkiä. Niin posliineille kuin karvaisillekin..
 
Nainen
Näin naisena 30+, voin sanoa että paljon mukavampi on itellä olla, kun huolehtii karvat kuriin. Ite oon pitäny kohta 10 vuotta posliinina ja jos pääsee jossai vaiheessa karvotus alulle, tulee semmonen olo, ettei saa ollenkaan edes puhtaaksi. Tosin se taitaa olla vain todella olotila eikä todellinen vaiva. Kosketus tuntuu upealta myös reiän ympärillä kun ei oo turkkia tuntoa viemässä. Sen sanon ettei tän tytön pimpissä ainakaan rehota, niin kauan ku ladyshave pysyy kädessä:)
 
Nainen
No mutta kylläpä osas Elli olla näppärä;) ihan selvyyden vuoksi, tarkoitin huulia ja ihan koko värkkiä. Minä kun oon niin hassu, että pidän hyväilyistä muualtaki ku iha vaan sieltä emättimestä. Ja reiän reunathan on venyvä käsite, kun käyttää päätään;)
 
elli
No kyllä melko venyvä käsite sitten tosiaan saa olla. Minulla meinaan ei ole lähellä emättimenreikääkään niitä karvoja! Ja eihän niitä nyt muutenkaan ole juuri kuin ns. edessä eli melko vähän ulkoisissa häpyhuulissakaan? Millainen ihme karvapeto sinä olet?

Ontuva selitys. ;-)
 
Nainen
Silläpä sen pidänkin sileänä. Miksi raapia valmiiksi karvatonta. Mulla myös vahva ja tosi pitkä tukka ja sama olis toinen pää ilman säännöllistä ajelua. Jos et vielä tiennyt, niin pimppejä erilaisia, yhtä monta ku naisia:)
 
Nainen
Kyllähän niitä karvoja sitten on kun niitä on. Minä olen hyvin tummahiuksinen ja karvainen ja alapää olisi valtava viidakko jos antaisin kaikkien karvojen olla. Häpyhuulet on täpötäynnä tiheää, paksua mustaa karvaa ja ajeltaessa on avattava niiitä, että saa reunoilta kaikki pois. Ajelukin on vaikeaa ja tarkkaa hommaa varsinkin jos on antanut joskus karvojen kasvaa. Kai niitä on vähäkarvaisia naisiakin, en tiedä kun en toisten pimpsoja kurki.
 
tavallista..!
Itsellä ollut posliini jo vuosikausia ja nyt siis olen 25. Ajaminen on hieman vaikeaa ja välillä mies hoitaa mun pillun ajelun. Sänki on kyllä aika kurja varsinkin kun se kasvaa jo muutamassa päivässä. Parastahan seksi on heti ajelun jälkeen kun pillu on pehmeä. Mutta kyllä se seksi yhtä hyvälle tuntuu vaikka pieni sänkikin olisi. Ja sitäpaitsi iho ärtyy jos sen ajelee liian usein.
 

Yhteistyössä