N Nanna1980 Aktiivinen jäsen 06.08.2007 1 796 0 36 24.06.2010 #1 onpa oikeasti ihana toi mun 4 kk vanha tytteli :heart: :heart: ihanaa makoilla sen vieressä ja imettää..alkaa olla kivassa iässä kun seurailee kaikkea, juttelee innokkaasti yms.
onpa oikeasti ihana toi mun 4 kk vanha tytteli :heart: :heart: ihanaa makoilla sen vieressä ja imettää..alkaa olla kivassa iässä kun seurailee kaikkea, juttelee innokkaasti yms.
A as Vieras 24.06.2010 #3 :heart: naatiskele vaavista Mä kattelen parhaillaan mun 10kk ikästä, oppi just käveleen ja on niin innossaan uudesta taidosta
:heart: naatiskele vaavista Mä kattelen parhaillaan mun 10kk ikästä, oppi just käveleen ja on niin innossaan uudesta taidosta
S surusilmä Vieras 24.06.2010 #5 Miks mä en osaa nauttia tuosta vauvastani? :ashamed: Tuntuu vaan koko ajan että sais ees hetken rauhaa, ees yhen yön nukkua...
Miks mä en osaa nauttia tuosta vauvastani? :ashamed: Tuntuu vaan koko ajan että sais ees hetken rauhaa, ees yhen yön nukkua...
H hani Vieras 24.06.2010 #6 Mulla tytär kohta 6kk. Ihana kun seurailee isoveikan touhuja ja kovasti pyrkii mukaan leikkeihin.