Ihana talo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähänkö ihana, sisustettu myös kauniisti. Tuo musta huone oli aikas hauska ja ne viis yölamppua :). Mut kyllä ehdottomasti, jos rahat riittäis ja oululainen olisin.

Ihan älyttömän surkeita kuvia tosiaan.

Liian valkoinen ja väritön mun makuun. Vähä semmone tusinakoti...sisustuslehdestä...
Kyllähän tuola asuis silti, kun tekstiileillä laittas vähän väriä.

Sivuasunnon vessaan kiinnitin huomiota, pytty on liian kaukana lavuaarista. Käsisuihkun käyttöä ajatellen.

Ihan älyttömän surkeita kuvia tosiaan.

Liian valkoinen ja väritön mun makuun. Vähä semmone tusinakoti...sisustuslehdestä...
Kyllähän tuola asuis silti, kun tekstiileillä laittas vähän väriä.

Sivuasunnon vessaan kiinnitin huomiota, pytty on liian kaukana lavuaarista. Käsisuihkun käyttöä ajatellen.

Siinähän oli se pidee ihan erikseen. Siihen on siis todennäköisesi ihan oma katkaisian, ei siis käynnistetä lavuaarin hanasta.

Joo en muuttaisi minäkään tuolle alueelle. Kiva talo muuten, mutta en haluaisi taloa johon on yhdistetty koti, työpaikka ja isovanhemman koti.

Aivan ihana, etenkin keittiö oli mielestäni tosi ihana! Itse seuraan PALJON sisustuslehtiä ja blogeja, mutta tässä talossa oli mielestäni taas käytetty paljon eri tyylisiä ja sävyisiä juttuja (ei kaikki samaa sarjaa tyyliin) ja saatu erittäin yhtenäinen sisustus aikaan. Paljon sellaisia ideoita ja sävy-yhdistelmiä, mitä ei sisustuslehdissä mielestäni ole ollut.

Oikein ihana ja keittiö oli kyllä fantastinen! Tästä taas napsahti pari ideaa muhimaan omaan päähän =). Kiitti linkistä!

Ihana on, mut tä ois ihanampi ;), mun makuun.
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12980998798510&itemcmd=move13&listSize=68&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1506432
turhan kallis vaan :(

[QUOTE="Kenguru";23176863]On kyllä hieno tämäkin:)[/QUOTE]

Jep, ja tässä on huomattavasti enemmän kalliita, harvinaisia materiaaleja ja ratkaisuja kiinteässä sisustuksessa ja kiintokalusteissa eli jäisi jotain "hienoa" uudellekin asukkaalle. Toki hintakin on sen mukainen :)

Toi jonkun laittama Kokkolan talo on kivempi kuin ap:n Oulun versio. :) Tuon Oulun talon välittäjän kuvat tuppaa olemaan tuollaisia, kohteesta riippumatta. En tykkää, jotenkin vääristää.

Yhteistyössä