Ihana talo, eikös vaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pohja on ihan hyvä, mutta minusta tuo on tosi epkäytännöllisesti sisustettu. Siis tarkoitan kiintokalusteita, ruokailutila ahdas kun väliin on haluttu pariovet yms. Suurin miinus on kuitenkin alue. Kaukana kaikesta eikä mitään omaa rauhaa kun tontti on niin pieni ja tasamaata. Epäilen vahvasti että todellinen myyntihinta on reilusti pienempi.

Niin ja siinä kuvassa on kiinteistövälitystoimiston omistaja, ei kohteen :)

Liian laitettu sisustus minun makuun, alueestakaan en tykkää. Meillä samalla etäisyydellä Oulusta jokinäkymällä omakotitalo, tontti vajaa 3000 neliöä ja ostohinta alle 170000euroa. Sisustus toki meillä vanhempi ja neliöissäkin häviämme, mutta tämä on sitä asumismukavuutta mitä me haluamme.

Jos sijainti olisi (ehdottomasti) toinen niin voisin ostaakin :)
Hiukan toisenlaista väriä seiniin ja ehkä jotakin tapettiakin :) sisitus tulee onneksi jokaisen asukkaan mukana :)

Kaunis talo, harvinaisen ihana ulkoa uudeksi taloksi. Sisustaisin toki oman makuni mukaan, eli en ihan noin. Keittion kaapistot ja kodinhoitohuone ainoat mitkä särähti silmään eli en pidä, ja tontti aivan liian pieni, mutta talo itsessään siis miellyttää kyllä.

Itsellekin tuli mieleen että mielenkiintoisesti rajattu tuo välittäjän kuva... :D

Jos oisin taloa ostamassa ja olis massia millä mällätä, en haluais naapureita noin lähelle. Mutta itse talo oli aivan ihana ja sisustukseltaan mun tyylinen :) Upea!

Voiko epäkkäytännöllisempää olla kuin liesi ja keittiön allas täysin vastakkaisilla puolilla keittiötä. Ei uskoisi muutenkaan, että lapsiperheen kämppä on. Muuten kyllä kiva, mutta tontti han surkean pieni.

Kaunis, siisti talo, voisin kuvitella asuvani. Maalaisromanttisuus ei ole mun juttu, mutta sisustuksestahan ei kysytty.

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti noi kuvatekstit, yök! Ihan kun katsoja olis jotenkin jälkeenjäänyt, kun ei näe mitä kuvassa on. Sellasta jenkkimäistä myyntipa**aa.

Talo itsessään siisti, tuosta saisi kyllä sisustettua oman mielen mukaisen. Alue on juuri sellainen, mihin en itse muuttaisi ellei olisi pakko. Sisustus ei miellytä omaa silmää, mutta eipä se talon mukana tulekaan.

Yhteistyössä