Ihana Sammakkomies sanoi molskis ja polskis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kuvittelin otsikon perusteella jotain ihan muuta:D ajattelin, että se takavuosien sammakomies olisi ollut jo telkkarissa kertomassa povailemassa säätä. Ja kesäksi olisi luvassa hellettä ja uimakelejä, molskis ja polskis jo toukokuussa.=)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mä kuvittelin otsikon perusteella jotain ihan muuta:D ajattelin, että se takavuosien sammakomies olisi ollut jo telkkarissa kertomassa povailemassa säätä. Ja kesäksi olisi luvassa hellettä ja uimakelejä, molskis ja polskis jo toukokuussa.=)

Sori kun tää oli pettymys :) Mä vaan olin niin iloinen, että meidän vesipelkoinen molskahti altaaseen kuin vanhakin tekijä :)

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
ei ollut pettymys, vaikka kaipaankin jo kesää. Omien lasten pelkojen voittaminen on aina iloinen asia. =)

Niin kaipaan minäkin. Joo, poika jostain syystä pelkää vettä vaikka mitään ei ole sellaista tapahtunutkaan. Eikä hän siis pelkää vettä ammeessa tai suihkussa mutta esimerkiksi joessa hän aluksi pelkäsi ja leikki siinä rannalla mutta hauskuus vei voiton ja kesällä polski kunnolla vedessä. Tuo allas vaan on kinkkinen kun siinä ei ole pohja kalteva vaan koko matkan syvää. Sitä hän taitaa pelätä eniten. Nyt hän tajusi, että hän ei uppoa ja kun jalkoja polskii niin liikkuu.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini

Yhteistyössä