Uskalsi nimittäin uiskennella vihdoin uima-altaassa. Iso jäbänderi siis tulossa, eikä meinannut ollenkaan tulla enää altaasta pois kun vihdoin uskalsi. Niin ne lapsoset kasvaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä kuvittelin otsikon perusteella jotain ihan muutaajattelin, että se takavuosien sammakomies olisi ollut jo telkkarissa kertomassa povailemassa säätä. Ja kesäksi olisi luvassa hellettä ja uimakelejä, molskis ja polskis jo toukokuussa.=)
Sori kun tää oli pettymysMä vaan olin niin iloinen, että meidän vesipelkoinen molskahti altaaseen kuin vanhakin tekijä
![]()
ei ollut pettymys, vaikka kaipaankin jo kesää. Omien lasten pelkojen voittaminen on aina iloinen asia. =)
Se sammakkoprofessori on kuollut 7.5.2011Mä kuvittelin otsikon perusteella jotain ihan muutaajattelin, että se takavuosien sammakomies olisi ollut jo telkkarissa kertomassa povailemassa säätä. Ja kesäksi olisi luvassa hellettä ja uimakelejä, molskis ja polskis jo toukokuussa.=)
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Se sammakkoprofessori on kuollut 7.5.2011![]()
Minkä ikäinen sun tämä nuorin poikasi on? tuntuu oudolta ettei pidä uimisesta.