Ihana päivä

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ensin istuin terassilla puoleen päivään, ja sen jälkeen lähettiin äitin tykö viettämään "kesäpäivää", oon täyteen pumpattu makkaroita, pihvejä, vartaita ja lonkeroa, ties mitä.. :D
Vielä saunaan ja päivä on täydellinen.. :xmas:

Ja illalla paikalliseen kapakkaan tietenki. :saint:

ehkä sitten kun lapset ovat isompia.anoppia ei kiinnosta ja omat vanhemmat kaukana.nyt naatitaan kyl sitä ehtii sit.nauttikaa te täysillä jotka pääsette ja menette!

Mä pääsin pitkästä aikaa salille oikein kunnolla. Sen jälkeen oltiin puistossa koko poppoo ja kun tultiin kotiin, löyty jääkaapista yks jääkylmä bisse. Ai että se maistu :p siinä kokatessa :D

Päästäppä terassille! Kevätloman toiseksi viimeinen päivä ja minä hoitelen kotona sarasta lasta. Menojalkaa vipattas, mutta pitää niitata jalka kiinni niin lakkaa vipattamasta...

jaa-aa eipä ole ihanasta päivästä rippeitääkän jälellä, vaikka pitikin olla kiva päivä tiedossa, plussalaisten tapaamista ja olutta..

mut eihän toki kun meikäläinen on kyseessä...oon tässä pari koneellista pyörittäny yrjövaatteita ja loppua ei näy...

Ihana päivä täälläkin,aamutuimaan yli 10km lenkki kävellen,imurointia,tiskausta,kahden tunnin päikkärit lapsen kanssa,ruuan tekoa ja vihdoin on melkein kaikki siemenet istutettu partsille,ainoastaan pinaatti puuttuukun multa loppui kesken.

Täällä ollut mittarissa yli +20 koko päivän.
Aamulla käytiin torilla jätskillä ja sen jälkeen haettiin savukalaa, nam!

Päivä oltu muuten kotona. Ulkona etupäässä.
Muutaman viinilasin oon tässä ottanut ja kohta lapset iltapalalle ja suihkuun.

MInä ja mies saunataan kun lapset nukkuu ja katotaan suomi-saksa peli ja pari lasia vinkkua lisää, sekä grillataan.

Tuntuu kuin kesä ois tullut!

Yhteistyössä