ihana olla!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
vaikka olo mitä väsynein. olen koko viikon herännyt 4:40. ja päiväunia en ole ehtinyt ottaa. mies ollut koko viikon töissä iltamyöhään ja olen töistä suoraan "joutunu" olemaan lasten kanssa keskenään. (mies yleensä joka ilta ollut apuna, tämä viikko poikkeus)

nyt siis "vapaa" ilta ku mies kotona, ja laittelee lapsia nukkumaan.
mä istun koneella ja nautin olutta! :)

Mahtava tunne, ku ei tarvitse "ottaa vastuuta" tälle iltaa enää! :)

kuka ymmärtää pointin? ja en todellakaan kaipaa nyt mitään syyllistäviä viestejä! jos haluatte olla ilkeitä, niin tehkää se itsellenne!!

Kuulostaa mukavalta tuollaisen viikon jälkeen :) Kelpais mullekkin, mutta jotenkin en osaa ottaa omaa aikaa vaan aina pitää jotain olla tekemässä, jos ei muuta niin tiskipöytäneuroosi pakottaa tiskaamaan :P

Hienoa..tiedän melkein ton tunteen kun ite herää aamulla 5.ltä töihin ja sitten pitäs jaksaa pyörittää huushollia, aivan rättipoikkikatki, vaikka mulla kyllä mies melkein joka ilta auttamassa. Mutta hienoa, nauti nyt:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on se jännää kun mutsi tuntee olevansa maailman onnellisin nainen kun ei tarvitse ottaa perheestä vastuuta.

on se vaan jännää, että kukaan muu ei osaa syyllistää naista tai äitiä niin hyvin kuin toinen nainen....
Aivan kuin me saataisin se kirkkaampi kruunu sillä kun revitään aina ja ikuisesti selkänahastammme kaikki. Ei koskaan saa toisen naisen mielestä äidillä olla vapaahetkeä perheestään, eikä missään nimessä ainakaan nauttia siitä. Ei mikään ihme, kuinka paljon on masennus lisääntynyt, kun vaaditaan olemaan yli-ihminen!!!

Yhteistyössä