Ihana mutsi mulla... NOT!

Soitti sitten äsken vahingossa mulle, kun piti soittaa mun siskolleni. Ehti kertomaan asiansa ennen kuin älys soittaneensa mulle: "Älä sitten vaan *****lle (siis mulle) möläytä, että **** (siskonpoika) on täällä!"

Oon vasta tässä sellaiset pari vuotta koettanu saada mutsia ottamaan meidän esikoisen kyläilemään luokseen, poika kun jostain syystä tykkää mummostaan. Aina vaan tuntuu olevan parempaa tekemistä, kiireitä tai väsymystä, ettei millään voi.

Prkl! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Mitens sitten reagoi kun huomas sinun olevan luurissa?
Meni ekaks hiljaiseksi, sitten väitti vitsiksi. Sanoin, että tää kuulostaa nyt siltä, että sun piti soittaa mun siskolle. Lopetin puhelun ja varmistin siskolta, missä sen poika on ja mummolassahan se...

Mutsi koetti äsken soittaa, mutta enpä ala tätä asiaa vatvomaan, olkoon koko ihminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Mitens sitten reagoi kun huomas sinun olevan luurissa?
Meni ekaks hiljaiseksi, sitten väitti vitsiksi. Sanoin, että tää kuulostaa nyt siltä, että sun piti soittaa mun siskolle. Lopetin puhelun ja varmistin siskolta, missä sen poika on ja mummolassahan se...

Mutsi koetti äsken soittaa, mutta enpä ala tätä asiaa vatvomaan, olkoon koko ihminen.
Vahinko ettei sukuaan voi valita. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Aha! :eek: Teillä kai ei niin tavalliset ja hyvät välit?
Ei ole, ei. Oon joskus tästä kirjoittanutkin, muahan pahoinpideltiin mutsin toimesta 6-vuotiaasta 14-vuotiaaksi. En löytänyt tähän hätään sitä ketjua, jossa kerroin katkaisevani välini mutsiin. Se oli joulukuussa 2008, mutta ollaan me silti yhteyksissä oltu. Nyt ei varmaan enää tartte olla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja fiksu:
meillä vähän noita samoja ongelmia miehen puoelta, ja mun vanhemmille alkoholi tärkeämpi kun lapsenlapset!
Mulla on paha mieli just lasteni takia, kun ovat niin huonossa asemassa serkkuihinsa tähden. Mulle itselleni tämä mun ja siskoni eriarvoisuus on yks p****n hailee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pööh:
Miksi ihmeessä laittaisit vielä muksusikin tuommoiselle hoitoon, tykkäsi muksu hänestä vaikka ja kuinka ei menis pahoinpitelijälle meidän porukka.
Niin, siis ne hakkaamiset, repimiset ja tönimiset on ollu aiva vain ja ainoastaan mua kohtaan, ei mutsi koskaan oo kehenkään muuhun kajonnu... Ja kuten sanoin, meidän poika tykkää mummostaan kovasti, kun ei vielä (onneksi) ymmärrä mummon arvojärjestyksen päälle. :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Aha! :eek: Teillä kai ei niin tavalliset ja hyvät välit?
Ei ole, ei. Oon joskus tästä kirjoittanutkin, muahan pahoinpideltiin mutsin toimesta 6-vuotiaasta 14-vuotiaaksi. En löytänyt tähän hätään sitä ketjua, jossa kerroin katkaisevani välini mutsiin. Se oli joulukuussa 2008, mutta ollaan me silti yhteyksissä oltu. Nyt ei varmaan enää tartte olla...
Miten olisit voinut jättää oman lapsesi tuollaiseen "hoitoon"?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Aha! :eek: Teillä kai ei niin tavalliset ja hyvät välit?
Ei ole, ei. Oon joskus tästä kirjoittanutkin, muahan pahoinpideltiin mutsin toimesta 6-vuotiaasta 14-vuotiaaksi. En löytänyt tähän hätään sitä ketjua, jossa kerroin katkaisevani välini mutsiin. Se oli joulukuussa 2008, mutta ollaan me silti yhteyksissä oltu. Nyt ei varmaan enää tartte olla...
Miten olisit voinut jättää oman lapsesi tuollaiseen "hoitoon"?
Katso edellinen vastaukseni. Ei mutsi ketään muuta ole koskaan pahoinpidellyt...
 
vieras
Mun äitini taas pari viikkoa sitten halveksien nauroi minulle, että veljeni oli sanonut että hän saa hoitaa heidän tulevaa vauvaansakin sitten joskus. Äitini nauroi, että hänen ei todellakaan tarvitse enää kenenkään huutoja kuunnella ja hän on mielestään jo lapsensa hoitanut.

Sitten suuttui, kun kuuli, että meidän lapset on menossa hoitoon isälleni. Oli jauhanut kaikille, että häneltä ei ole edes kysytty.

Jaa.... mikähän siihen mahtais olla syy. Ehkä se, että hän on jo omat lapsensa hoitanut ja se kaiketi riittää hänelle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Aha! :eek: Teillä kai ei niin tavalliset ja hyvät välit?
Ei ole, ei. Oon joskus tästä kirjoittanutkin, muahan pahoinpideltiin mutsin toimesta 6-vuotiaasta 14-vuotiaaksi. En löytänyt tähän hätään sitä ketjua, jossa kerroin katkaisevani välini mutsiin. Se oli joulukuussa 2008, mutta ollaan me silti yhteyksissä oltu. Nyt ei varmaan enää tartte olla...
Miten olisit voinut jättää oman lapsesi tuollaiseen "hoitoon"?
Katso edellinen vastaukseni. Ei mutsi ketään muuta ole koskaan pahoinpidellyt...
Vaikka ei olisi pahoinpidellykkään ketään muuta, en veisi lasta tuommoselle mummolle hoitoon. Eihän se ole tervettä hakata lastaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Aha! :eek: Teillä kai ei niin tavalliset ja hyvät välit?
Ei ole, ei. Oon joskus tästä kirjoittanutkin, muahan pahoinpideltiin mutsin toimesta 6-vuotiaasta 14-vuotiaaksi. En löytänyt tähän hätään sitä ketjua, jossa kerroin katkaisevani välini mutsiin. Se oli joulukuussa 2008, mutta ollaan me silti yhteyksissä oltu. Nyt ei varmaan enää tartte olla...
Miten olisit voinut jättää oman lapsesi tuollaiseen "hoitoon"?
Katso edellinen vastaukseni. Ei mutsi ketään muuta ole koskaan pahoinpidellyt...
Syy on hänessä ei sinussa... sinä olit lapsi ja hän "aikuinen", ilmeisesti sairas sellainen.
 

Yhteistyössä