Ihana mun pieni <3

• Viestiketjun aloittaja pullava
  • Ensimmäinen viesti
pullava
Eilen tyttö 8 v halus katsoa mun kanssa Kaunaa, sitä ekaa joka eilen tuli. Eikä sit usakltanut nukkua omassa sängyssä sen jälkeen, ekaa kertaa moneen vuoteen tuli meidän väliin nukkumaan :D

hmph
Ok.
Itse innostuin kauhuleffoista vasta joskus 9-vuotiaana, enkä taatusti päässyt äidin ja isän viereen nukkumaan. Niin, no noita minun pitikin katsoa salaa, kun tyranttiäitini kielsi ja yritti estää.

vieras
Voi kun söpöä. Ihanasti varmaan jäi pienokaisellesi jotain pelkotilojakin, pimeää ja kummituksia ja sen sellaista kivaa :heart:

http://www.firstshowing.net/img/grudge-event-front.jpg

mari
Alkuperäinen kirjoittaja pullava:
Eilen tyttö 8 v halus katsoa mun kanssa Kaunaa, sitä ekaa joka eilen tuli. Eikä sit usakltanut nukkua omassa sängyssä sen jälkeen, ekaa kertaa moneen vuoteen tuli meidän väliin nukkumaan :D
Mun suht arka 11v poika sattu vessa mennessää vilkasemaan leffaa ehkä vajaan parin minuutin ajan, just sillon tuli joku oikein kamala kohtaus.
Poika melkein itkua väänsi ja oli vihanen mulle, kun en varottanut leffasta.

ap
Tämä oli provo. Sori kaikki jotka vastasivat, kuulin vaan tänään kaverilta kuinka hän katsoi lapsensa kanssa eilen tuota, itse vilkaisin ja kanava vaihtui silmänräpäyksessä. Halusin ehkä tsekata, onko tiukkapipoista kieltää lapselta ohjelma jos hän "oikein tosi kovasti haluaa sitä katsoa, ja olihan vanhemmat vieressä turvana". Tuo siis kaverin suusta.

Anteeksi, ei enää porvoon kuulumisia täältä suunnalta :)

Yhteistyössä