Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinkakohan monen miehen kanssa jo pannut?
Uskoisin että satoja miehiä ainakin 🙄 jos laskee että päivässä hänen luonaan käy 5-7 miestä ( aika normi mitä muilta alalla olevilta kuullut ) ja tekee 5 päivänä viikossa niin 25-35 herraa per viikko… kk 100-140 herraa. Vuodessa jos pitää lomat 1000-1400 herraa. Tästä voi päätellä että alalla ollut vasta muutaman kuukauden niin satoja on saanut kokea autuuden. Minäkin joitakin kertoja ja tällä viikolla tarkoitus upottaa itsensä pesään 😘
 
vierailija
yksi pt keskustassa sanoi tänään että ottaa 9-11 asiakasta pv ja viikonloppuisin heittää mökki keikkoja Himoksella kuten nyt pääsiäisenä, kikkeliä saa niin että paikat oli arkana ja piti vähän hellemmin naida. Mimosa ei anna koska olen liian iso kikkelistä.
 
vierailija
Uskoisin että satoja miehiä ainakin jos laskee että päivässä hänen luonaan käy 5-7 miestä ( aika normi mitä muilta alalla olevilta kuullut ) ja tekee 5 päivänä viikossa niin 25-35 herraa per viikko… kk 100-140 herraa. Vuodessa jos pitää lomat 1000-1400 herraa. Tästä voi päätellä että alalla ollut vasta muutaman kuukauden niin satoja on saanut kokea autuuden. Minäkin joitakin kertoja ja tällä viikolla tarkoitus upottaa itsensä pesään
Mimosa ei tahkoa ihan samaan tahtiin, vähemmän itse valikoimiaan asiakkaita. Ottaa sen verran tapaamisia , kun mikä itestä hyvälle tuntuu. Harmi meidän miesten kannalta ettei ota kaikkia vastaan, mutta se olkoon hänen oikeutensa😊😍🤗
 
vierailija
Kävin tänään ja paksuus 5,8-61 oli ihan liikaa noin hemmetin ahtaaseen paikkaan, veti homman löysäksi ja muutenkin kun oli liian tiukka oli ei enää uudestaan Harmi, ihan mahtava pakkaus mutta liian pieni pillu minulle !!!
 
vierailija
Ha Ha ei Mimosaa edes ole olemassa ja täällä Satu Satuilee ettei muka mahdu, ei kukaan ikinä oikeasti ole kokenut Mimosaa, sairaan ihmisen kuvitelma koko juttu, tuollaista ihmistä ei vaan voi ola olemassa eikö kenelläkään voi oikeasti olla mitään noin ihmeellistä housuissa joten herätkää ja myöntäkää ettei Mimosa ole todellinen vaan sairaan ihmisen luomus
 
vierailija
Ha Ha ei Mimosaa edes ole olemassa ja täällä Satu Satuilee ettei muka mahdu, ei kukaan ikinä oikeasti ole kokenut Mimosaa, sairaan ihmisen kuvitelma koko juttu, tuollaista ihmistä ei vaan voi ola olemassa eikö kenelläkään voi oikeasti olla mitään noin ihmeellistä housuissa joten herätkää ja myöntäkää ettei Mimosa ole todellinen vaan sairaan ihmisen luomus
Amen
 
vierailija
Mimosan pillu on tiukin ahtaiin pillu ja tuntuu ihan taivaalliselle. Viimeviikolla tuli saatua tätä maailman parasta pillua ja Mimosa on kiimainen joka rakastaa saada munaa. Mieletön NAINEN ❤😍🥰
 
vierailija
Sas muuta, on hot kuva päivitys, oon käynyt ja voin kanssa kehua että pillu on uskomaton, märkä tiukka, siis ihan sairaan ahdas pillu ja ai helkkari miten nautinnollista……..!!👌🏻
 

Yhteistyössä