Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uskon että nautinnollisin kalu Mimosalle on pitkä ja ohut ja kova ja kestävä. Ainakin useampi kierros jos ei ole kestävä. Mimosa tykkää rakastelusta jossa välillä nussitaan. Hänet on luotu antamaan pillua
Itsellä 20,5 cm pitkä eikä tunnu pohjakosketusta että pituutta saa olla varmasti paljon mutta on se niin ahdas että paksuutta ei varmaan 4 cm enempää. Itsellä 5,3 halkaisija ja oli niin ahdas että en muista niin tiukkaa saaneeni. Nyt on aikaa muistella häntä ja runkkailla kun ei ole muutakaan tekemistä 🤣
 
vierailija
Siinäpähän mietitte mutta sitä pillua mikä Mimosalla on ette korvaa, Mimosan pillussa on energiaa joka saa laukeamaan miehen syvällä isolla orgasmilla ja tunne leviää koko lantion seudulle leviten koko keholle. Eli ihan perus pillusta ei ole kyse!!!
 
vierailija
Me tehtiin kerran niin että yksi nainen pyllisti niin ettei näkynyt kuin vain peräpää ja vyötäröstä asti näkyvyys oli peitteellä, lakanalla peitetty, nainen ei tiennyt kuka kävi ja montako kävi mutta tunsi vain sen että nyt vaihtuu mies. Miehet ei nähneet naisesta luin halukkaan pillun eli peräpään. Naitiin tätä naista isolla joukolla . Kuulimme miten hän nautti menosta kun voihki ja huusi. Nyt mietin että jos Mimosa olisi seuraava joka voisi lähteä meille naiseksi.
 
vierailija
Ei koko Mimosaa ole olemassa, ihan pelkkää tarinaa kaikki, runkkari Einari peräkammarissa kirjoittaa satuja. Jos tällainen nainen olisi todellinen olisi kyseessä joku muu kuin ihminen!!! Ei kenelläkään voi olla mitään pilluenergiaa 🤣🤣🤣
 
vierailija
🌺🌺🌺🌺 ihmisille on kautta aikain annettu lahjoja, se kirjoitetaan sieluun eikä sitä lahjaa voi poistaa kukaan sanoin pilkkaa tekemällä, nujertamalla, panettelevalla käytöksellä, lahja on annettu luojalta tarkoituksella jota ihminen ei aina osaa lukea 🌺🌺🌺🌺
 
vierailija
Minä kyllä ymmärrän, olen myös kokenut sen, minulle erittäin tärkeä, ravinto ja vesi pitää minut elossa, koti antaa suojan ja nyt Mimosa antaa minulle naisen kosketuksen ja läheisyyden. Näillä eväillä nyt
 
vierailija
🌺🌺🌺🌺Kuten kaiken luokalla, Jumalalla on ehdottomat oikeudet hallita kaikkea ja Hän käyttää tätä toimivaltaansa maailmassa todistaen suvereeniuttaan. Tiedostavat tietävät: Luominen, syntiinlankeemus, vedenpaisumus ja Baabel. Valitut ihmiset mitkä keskuudessamme tunnetaan on kirjoitettu kiveen ja ei tunnetut on kirjoitettu sieluun. Tunnetut: Aabraham, Iisak, Jaakob, Joosef Sielun kirjoitus: Nevi'im kirjaan merkityt viimeisen taistelun Magog ja antíkhristos, niin merkittiin valitut sielut ja heidän vartijana ja oppaana olevat.
 
vierailija
Mimosalla on pieni pimpero niin siksi tässä pitää mittailla että käykö tuuri ja on riittävän pieni. Sekaisin on ehkä ennen tapaamista ja tapaamisen jälkeen olo on kuin olisi ollut onnistuneella lomamatkalla ja matkahan tässä on kyseessä, matka ihanassa pillussa🥰!
 
vierailija
Huomasin kanssa, käynyt tosin vain 2 kertaa mutta toisella kerralla pillu tuntuma oli entistäkin intensiivisempi, kuin muna sulautuisi yhteen tämän pillun kanssa, tunsin ne hänen pillun sykkeet ja kyllä tekee hyvää 🍑💦😍
 
vierailija
Täytyy käydä testaamassa. Tyttöystäväni vaatimalla vaati meille seksivapaan suhteen ja hän kyllä naida nassuttelee paljon mutta itse en ole käynyt kertaakaan muualla. Nykyään tyttöystävä todella hyväntuulinen ja riittävästi saan pillua minäkin mutta voisihan sitä testata Mimosaa
 

Yhteistyössä