Ihana mies.

• Viestiketjun aloittaja marjo
  • Ensimmäinen viesti
marjo
Mulla on ainakin aivan ihana mies. Osallistuu kotitöihin, vaikka käy päivätöissä. Hoitaa lapsi illoilla ja viikonloppuisin kanssani. Hoitaa lapsia mahdollisuuksien mukaan, jos mulla on menoja tai jos haluan käydä yksin kylästelemässä...
Joskus mietin voiko tämä totta ollakkaan. Ja osaan kyllä miestäni arvostaa ja olla kiitollinen.

Miullakin on ihana mies! Se toi miulle maanantaina kymmenen punaista pitkävartista ruusua kun raskaustesti oli positiivinen. On antanu miun olla väsyny ja ärtyny ja hoitanut kodin ja lapset kun raskaus vie taas voimat pois... Se yllättää miut aina välistä ja lohduttaa ja pitää kiinni kun on paha olla! se osaa pestä pyykkiä, tiskata ja siivota, eikä oleta miun tekevän kaikkea! Rakastan ihan yli kaiken...

Alkuperäinen kirjoittaja marjo:
Mulla on ainakin aivan ihana mies. Osallistuu kotitöihin, vaikka käy päivätöissä. Hoitaa lapsi illoilla ja viikonloppuisin kanssani. Hoitaa lapsia mahdollisuuksien mukaan, jos mulla on menoja tai jos haluan käydä yksin kylästelemässä...
Joskus mietin voiko tämä totta ollakkaan. Ja osaan kyllä miestäni arvostaa ja olla kiitollinen.

samma här :wave: yhdessä ollaan oltu 10v.

ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja marjo:
no mun mielestä tuo on ihan normaali käytäntö että mieskin hoitaa lapsia ja osallistuu kotitöihin sellainen myös täälläkin :)

Minusta se on jotenkin outoa, että nykyisin hyvä mies määritellään sen mukaan kuinka paljon tekee kotitöitä. Ennen aina etsittiin miestä joka on luotettava, rehellinen ja huumorintajuinen...nykyään etsitään miestä, joka siivoaa, laittaa ruokaa, pesee pyykkiä jne. Ollaankohan me naiset laiskistuttu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja neja:
mulla mulle maailman sopivin mies myös ja aiotaankin sanoa huomenna tahdon ja olla yhdessä ikuisesti :heart: :heart: :heart:
ai vitsi teillä on jännät paikat.. onks paljom tulossa vieraita... me mentii vuosi sitten 12 elokuuta naimisiin =)

Yhteistyössä