Ihana lehtimyyjä :-D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vippis

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 527
1
36
Kerrankin sattu kohalle oikein herttanen lehtimyyjä :D

..siis hän ensin piti pitkän puheen loistavasta aku ankan tarjouksesta. Sitten sanoin, että meillä on säästökuuri menossa, että kun opintorahaa nostan. Ja tulen vielä seuraavat neljä vuotta nostamaan.

No hän sit innostu kyselee, et paljos se on? Et ko sillon ku hän oli nuori, ni ei semmosta edes ollu. Siis sellanen vanhempi mieshenkilö oli kyseessä.

Ja siitä hän sit intoontu paasaamaan mm. sitä, kuinka EMU tulee kaatumaan, palataan takasin markkaan, jne. Ja että tämä Kreikka on nyt vaan alkua. Ja paljon sitten vertailimme hänen ja minun maailmoitamme :D

Ei se tainnu loppupuhelusta muistaakkaa, että hää ol jottai kauppaamassa...

Kaiken kaikkiaan tosi hyvä fiilis jäi puhelusta :laugh: Siis että vakavia asioita, mut kerranki sellanen, joka ymmärsi, että nyt en tilaa, eikä pahastunu siitä, ja oli kyllä oikein mielenkiintonen keskustelu kaikkiaan :D

Hehee olisipa muutkin puhelinmyyjät tuollaisia :D Onneksi sulle ei soittanut eräs joka soitti kerran mulle, sanoin että en ole kiinnostunut niin tämä alkaa kyselemään ja v'ttuilemaan että "eikö sun rahatilanne tätä kestä??" yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Hehee olisipa muutkin puhelinmyyjät tuollaisia :D Onneksi sulle ei soittanut eräs joka soitti kerran mulle, sanoin että en ole kiinnostunut niin tämä alkaa kyselemään ja v'ttuilemaan että "eikö sun rahatilanne tätä kestä??" yms.

Ei mut mulle kerran soitti sellanen, joka totes puhelun lopuks, että "Tuommosia te savolaiset ootte. Juttelette vaikka kuinka pitkää niitä näitä ja koskaa ette mitään tilaa. Oisit heti aluks sanonu ni ei ois menny aikaa hukkaan".

Muuten ihan ok, mutta olin puhelun aikana sanonu kolme kertaa yleisellä tasolla, et en tilaa mitään. Ja sit hän sano, et saako hän ees kertoo nää tarjoukset, ja kerto lehti kerrallaan ehkä n. 5 lehteä, ja jokaisen kohdalla erikseen sanoin, että ei kiitos. Mutta toki sitten muuten läppää heitin kun tuntu puheliaalla päällä kaveri olevan :laugh:

Yhteistyössä