Ihana ku on vielä rehellisiä ihmisiä olemassa!

  • Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
onnellinen
Eilen oltiin lasten kans kaupungilla, nii mentii sit sinne eikä luisteleen. Käveltiin takas sieltä ja just tarkistin et käsilaukku vielä matkassa, oli rattaiden alaosassa (phil&ted) tyttö istu siis siellä alla. No päästiin sit kotiin ja just huokasin et ihana ku ollaan kotona, olin jo ihan poikki. Kas kas käsilaukkua ei sit ollutkaa mistä ottaa. Ei muuta ku lapset sisälle isän kans ja lähdin juoksun kans takas samaa reittiä. Ei löydy laukkua. Kävin kyttiksellä, no ei tietenkää auki enää, kello jotain 19.00. Lähdin jo käveleen kotiinpäin ja soitin miehelle et anna joku numero mihin voin soittaa ja kuolettaa kortit. Sit joku ihana täti soitti ja oli löytäny mun laukun. Sano et onneks löyty omistaja et hän ei olis voinu nukkua ku vieraan ihmisen laukku hänellä. Ei ottanu mitään löytöpalkkiota eikä mitään.

Tiedän missä tää täti asuu, olisko ihan hölmöä viedä sille vaikka persikkapiirakkaa, mitä tänään leivon, kiitokseksi?
 
kerran
arvaa säikähdinkö kans kerran lidlissä.
olin just nostanu paritonnia rahaa pussiin et laivalle lähdetään,käytiin lidlissä hakeen meno limsoja yms ja mulla jäi rahapussi siellä yhen korin päälle,voi jessus!
mä miehelle sanoin et annatko sen rahapussin ja se oli ettei se hänellä ollut.
juostiin ympäri kauppaa ja sit kassoilla kuulu et sinne viety pussi.
mä olin niin hysteerinen ettei tosikaan ja se joka sen sinne vei ei ollut edes kiitosta jäänyt odottamaan,taatusti kurkannut sinne pussiin ja kauhee nivaska 20-50e seteleitä siellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tulppaaneja:
vie kukkia. Kaikki ei välttis saata syödä tuntemattoman ihmisen leipomuksia. Kiitä joka tapauksessa mutta minusta kukkasin.
Mä olen samaa mieltä, lisäks monet voi olla allergisiakin erilaisille leivoksille..
Ihanaa kyllä, kun on noin ystävällisiä ihmisiä olemassa, että viitsivät palauttaa löytämiään tavaroita=)
 
vieras
muistan kans kun kerran pojalta (sillon noin 5-6v) tipahti lompakko kävellessä, niin pian juoksi perään nuori mies, ei suomalainen, vaikka siis Suomessa kotipaikkakunnalla tapahtu ja sanoi huonolla suomen kielellä jotain tyyliin "sinun lompakko putosi" arvatkaa kuin pieni poika oli kiitollinen kun sai lompakkonsa takaisin, varsinkin kun siellä oli vasta saatu seteliraha :)

tapauksesta on tosiaan jo varmaan yli 10vuotta, mutta vieläkin muistamme tuon tapauksen.
 
nöppäri
Minä olen just tommonen palauttelija ja ilmoittelija milloin mistäkin. Musta on kiva kun ihmisille tulee hyvämieli, saan siitä itsellekkin hyvän mielen. Viimeksi pariviikkoa sitten soitin numeropalveluun ja kysyin auton rekkarin perusteella nimen ja sitten numeron, soitin ja sanoin että un autossa palaa sisävalot (päivällä ei ollut huomannut niiden jääneen päälle), tuli ukkeli iloiseksi ja kävi sammuttamassa valot. Ajattelin ettei ole kiva pakkasella aamulla huomata ettei auto lähdekkään käyntiin ja miettiä sitten vielä sitä syytäkin ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
vie vaan sitä piirakkaa. syöttää sitten muille jos on allerginen tai ei tykkää. tosi kiva elehän se sulta on! :)
niin no jos ei uskalla syödä tai allerginen niin nakatkoon roskiin, saan ainaki itselle hyvän mielen! :)
 

Yhteistyössä