ihana joulumieli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
poistun nyt palstalta, kun m ulla on täydellisen ihana joulumieli,
en halua lukea lyömisistä, tappeluista, kiukutteluista, riidoista..
hyvää joulunaikaa siis kaikille!! :heart:
 

Yhteistyössä