V
vieras
Vieras
poistun nyt palstalta, kun m ulla on täydellisen ihana joulumieli,
en halua lukea lyömisistä, tappeluista, kiukutteluista, riidoista..
hyvää joulunaikaa siis kaikille!! :heart:
en halua lukea lyömisistä, tappeluista, kiukutteluista, riidoista..
hyvää joulunaikaa siis kaikille!! :heart: