Ihana ja Vaikea PLUSSA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ariel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ariel

Vieras
Itseni puolesta olen onneni kukkuloilla. Tiedän kuitenkin, ettei mies haluaisi enää lasta. Abortti ei kuitenkaan ole edes vaihtoehto.

Seuraavat 9kk olen siis onneni kukkuloilla ja mies taas ajattelee, miten elämä potkii häntä päähän.

Olisko :) vai :/-

Kiitos. Huolettaa silti mitä tämä tekee parisuhteelle, kun tuo ensimmäinenkin oli vahinko...jos nyt vahingosta voi puhua silloin kun ehkäisynä on varmat päivät.
Ensimmäinen raskauskin jo pisti parisuhteen koville, saati sitten toinen vahinko. :/

Meillä oli puolentoista vuoden seksitauko ensimmäisen raskauden puolivälistä siihen asti kun lapsi oli vuoden kieppeillä...

Meillä kolmas oli vahinko ja mies sulatteli asiaa pari päivää, mutta sitten odotus jatkui kuten kaksi edellistäkin. Katui jälkikäteen mielettömästi sitä, että pyysi minua ensin tekemään abortin. Se ei kuitenkaan ole minulle mikään vaihtoehto, joten en edes keskustellut asiasta. EIkä mies onneksi sanonut asiasta uutta kertaa. Kuopuksen vauva-aikana mies oli mitä ihanin. Oli silmittömän rakastunut heti vauvaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kolmas oli vahinko ja mies sulatteli asiaa pari päivää, mutta sitten odotus jatkui kuten kaksi edellistäkin. Katui jälkikäteen mielettömästi sitä, että pyysi minua ensin tekemään abortin. Se ei kuitenkaan ole minulle mikään vaihtoehto, joten en edes keskustellut asiasta. EIkä mies onneksi sanonut asiasta uutta kertaa. Kuopuksen vauva-aikana mies oli mitä ihanin. Oli silmittömän rakastunut heti vauvaan. :)

Ai niin ja minä kyllä nautin raskaudesta ja olin onnellinen plussasta, vaikka miehen reaktio olikin ensin negatiivinen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Vaikea uskoa että tuo mies aborttia ehdottaisi, minulle se kuitenkaan edes ole vaihtoehto.

Mieheni on kroonisesti sairas ja hänellä on toisinaan kovia kipuja, siksi itkuinen vauva-aika on hänelle raskasta.

Yhteistyössä