ihana ilta meillä tänään :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
esikoinen rakastaa juhlia, ja päätettiin sitten järjestää "tyttäjen juhlat". Eli minä, meidän molemmat tytöt ja pikkusiskoni :)
ON syöty lihapiirakkaa, lettuja, ja sipsiä sekä juomana limua :p niiden seurana piirretty, ja kaikilla on kivaa :)
isäntä ajettiin kaverilleen, ettei häiritse tyttöjen iltaa ;)
 
Tää on niin hyvä esimerkki mikä lapsille on niitä mieleenpainuvimpia juttuja. Ne on yllättävän usein mukavaa yhdessäoloa ja pieniä juttuja aikuisten mielestä, mutta lapsille unohtumattomia ja suurempia kuin voimme kuvitellakkaan.
Meilläkin lapset muistaa aina ne kerrat kun iskä nukkui patjoilla kolmen vanhimman kanssa olkkarin lattialla ja he katsoivat alkuillasta lasten dvd elokuvan ja söivät karkkia ja saivat valvoa pidempää.
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tää on niin hyvä esimerkki mikä lapsille on niitä mieleenpainuvimpia juttuja. Ne on yllättävän usein mukavaa yhdessäoloa ja pieniä juttuja aikuisten mielestä, mutta lapsille unohtumattomia ja suurempia kuin voimme kuvitellakkaan.
Meilläkin lapset muistaa aina ne kerrat kun iskä nukkui patjoilla kolmen vanhimman kanssa olkkarin lattialla ja he katsoivat alkuillasta lasten dvd elokuvan ja söivät karkkia ja saivat valvoa pidempää.
:D

Meilläkin lasten parhaita muistoja tuntuu olevan, kun esim oltiin omassa pihassa talvella paistamassa makkaraa, ja tehtiin nuotion ympärille lumilinna.
Eivät muistele yhtä hartaasti esim ulkomaan matkoja!
 
Me eilen esikoisen kans (4v) pestiin matto kylppärissä yhdessä ja sitten takassa paistettiin makkaraa ja paahdettiin vaahtokarkkeja.. Piirrettiin paljaiden varpaiden kuvia ja typy joi trippimehun, joka on siis hänen mielestä parasta mitä kaupasta voi ostaa.. :)

Tosi harvoin päästään olemaan ihan kaksin, mutta nyt kun vauvat oli jo nukkumassa ja isukki jossain omissa puuhissaan, niin saatiin viettää vähän tyttöjen iltaa! Oli kyllä ihanaa äitinkin mielestä!
 

Similar threads

Yhteistyössä