Mies lähti töihin ja likka nukkuu,voiko elämä olla makoisampaa,kuin juuri nyt on,ei voi
Kuka hullu nyt yöllä töitä tekee...ainiin..mun miesAlkuperäinen kirjoittaja sarah84:Mäkin haluisin töihin! Valitettavasti en vaan ole työkykyinen tällä hetkellä
Ja mun..tai se pääsee tunnin päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kuka hullu nyt yöllä töitä tekee...ainiin..mun miesAlkuperäinen kirjoittaja sarah84:Mäkin haluisin töihin! Valitettavasti en vaan ole työkykyinen tällä hetkellä
Toki täälläkin olisi,mutta nyt saan nettailla pari tuntia jalat oikosessa ilman minkäänlaista häiriötäAlkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Meilläkin on hiljaista, vaikka mies on kyllä kotona. Se vaan kun tuo pulinaboksi sammuu, niin meillä on aina hiljaista .
Toi tulee vasta kuuden jälkeen,monesti on tullut silloin valvottua myöhään,mut nyt en tuskin jaksaAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ja mun..tai se pääsee tunnin päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kuka hullu nyt yöllä töitä tekee...ainiin..mun miesAlkuperäinen kirjoittaja sarah84:Mäkin haluisin töihin! Valitettavasti en vaan ole työkykyinen tällä hetkellä
Meillä mies on tehnyt vasta muutaman viikon yötöitä ja mun puolesta sais tehdä jatkossakinAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Niin on... mies tulee lahden jälkeen töistä ja poika on tunnin jo nukkunut. Ihana rauha :heart: :heart: vaikka tää tässä perheessä onkin ihan arkipäivää
Mun mies tuntuu tekevän ympärivuorokautisesti töitä ma-pe aamuvuorot isänsä firmassa ja siihen päälle oma baari... eli kotona käy nukkumassa välilläAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Meillä mies on tehnyt vasta muutaman viikon yötöitä ja mun puolesta sais tehdä jatkossakinAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Niin on... mies tulee lahden jälkeen töistä ja poika on tunnin jo nukkunut. Ihana rauha :heart: :heart: vaikka tää tässä perheessä onkin ihan arkipäivää
Välillä kun mua oikein ärsyttää mun mies,niin toivoisin et se tekis kahta kauheemmin töitä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mun mies tuntuu tekevän ympärivuorokautisesti töitä ma-pe aamuvuorot isänsä firmassa ja siihen päälle oma baari... eli kotona käy nukkumassa välilläAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Meillä mies on tehnyt vasta muutaman viikon yötöitä ja mun puolesta sais tehdä jatkossakinAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Niin on... mies tulee lahden jälkeen töistä ja poika on tunnin jo nukkunut. Ihana rauha :heart: :heart: vaikka tää tässä perheessä onkin ihan arkipäivää