ihana herätys....!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nokia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nokia

Vieras
ARMEIJAN pojut tuli herättään klo. 8.30 että huomenta, pihalla olis vettä, tervetuloa hakeen! vähän olin :o kun lapset mummulassa ja itse olis saanut nukkua. huh.

näihin kuviin ja näihin tunnelmiin http://www.youtube.com/watch?v=xrlP1tAbfIw

meikä painuu takas maate :)

ajatelkaa nyt itse olla kipeiden lasten kanssa tossa tilanteessa.. itse en oo, mutta osaan kuvitella ja ei tietoo milloin loppuu ja joku kehtaa sitten pilkata.. eihän tuo maailman loppu ole, mutta pelätä nyt koko ajan että minkäköhän taudin sitä on saanut jo... :o

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
ajatelkaa nyt itse olla kipeiden lasten kanssa tossa tilanteessa.. itse en oo, mutta osaan kuvitella ja ei tietoo milloin loppuu ja joku kehtaa sitten pilkata.. eihän tuo maailman loppu ole, mutta pelätä nyt koko ajan että minkäköhän taudin sitä on saanut jo... :o

niimpä. eipä tää herkkua ole. piti kovasti tehdä hyvät sapuskat illalla, mut nytten ei uskalla edes tiskiä tehdä, että saa edes hampaiden pesuun vettä, ym. mutta saarioisten pas***n on tyydyttävä.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
ukko oli siellä eilen pitämässä järjestystä yllä :whistle: poliisitkin paikalla.. armeija ja kaikki.. :o

Joo täällä oli aikamoinen venäjä-meininki. armeijan autoja siellä täällä ja ihmiset kulkevat vesikannujen kans, vanhukset raahaavat pulkalla ämpäreissä vettä :( surkeeta!!

Alkuperäinen kirjoittaja nokia:
ARMEIJAN pojut tuli herättään klo. 8.30 että huomenta, pihalla olis vettä, tervetuloa hakeen! vähän olin :o kun lapset mummulassa ja itse olis saanut nukkua. huh.

näihin kuviin ja näihin tunnelmiin http://www.youtube.com/watch?v=xrlP1tAbfIw

meikä painuu takas maate :)

Oliko hyvännäkösiä armeijapoitsuja? Vois tulla meidänkin oven taakse

=) Meillä on onneks tuo pysyvä vedenjakelupiste perustettu tohon 20 metrin päähän. Eilen käytiin anoppilassa saunassa ja pesulla, tänään lähdetään mun vanhempien luo evakkoon. Isäntä sairastu viime yönä, pienempi jo välillä parani mut yöllä oli taas alkanu uudestaan tuleen löysää housuihin. Nyt on enää kaks isompaa lasta sairastumatta...

DOGIMAMMA...meillä ukko oli tiputuksessa taysissa, eilen oli jo parempi, mutta nyt taas paska lentää :( mä oon terveenä, en oo juonut vettä, tuo oli ruokatunnilla juonut... lapset myös terveinä.

entäs jos eivät olisi soittaneet ovikelloa eikä tarjonneet vettä? sitten olsii ollut aihe valittaa että ap:n perheestä ei huolehdittu.
ja 8.30 ei ole enää mikään "puoliyö" enää vaan aika monessa perhessä ollaan oikeasti hereillä jo oli lapset kotona tai ei. ei ne armeijan pojat voi sitä vesijakelurundiaan tehdä joka perheen aikataulun mukaan vaan noin keskimäärin

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
entäs jos eivät olisi soittaneet ovikelloa eikä tarjonneet vettä? sitten olsii ollut aihe valittaa että ap:n perheestä ei huolehdittu.
ja 8.30 ei ole enää mikään "puoliyö" enää vaan aika monessa perhessä ollaan oikeasti hereillä jo oli lapset kotona tai ei. ei ne armeijan pojat voi sitä vesijakelurundiaan tehdä joka perheen aikataulun mukaan vaan noin keskimäärin

Samaa mietin. Kyllä minä heräisin vaikka kolmelta yöllä, jos se olisi ainut aika saada puhdasta vettä.

Mulla on varmaan keskimääräistä parempi aamu, mutta en mä lukenut aloitusta niin että olisi pitänyt hernettä kiskoa valituksesta.

Mutta kuten pari viimeistä totesivat, kaikesta pitää valittaa, vaikka sitten aloituksista :saint: .

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

Samaa mietin. Kyllä minä heräisin vaikka kolmelta yöllä, jos se olisi ainut aika saada puhdasta vettä.

No ei kai ap:lla pointti ollutkaan siinä herätyksessä vaan kuvata tämänhetkistä tunnelmaa Nokialla...

Kyllä se vaikuttaa todella kaaottiselta koko juttu. Tsemppiä vaan kovasti kaikille nokialaisille!

Yhteistyössä