Ihana hääpuku...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko liian kallis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko liian kallis

Vieras
Löysin naimisiin foorumilta tälläisen hääpuvun

White One hääpuku + bolero + vannehame koko 38, Hki 400 € - Etelä-Suomessa - Naimisiin.infon hääfoorumi

Mitä olette mieltä, onko liian kallis?
Tykkään kyllä mallista ja muutenkin näyttää juuri "minulta"..
En ole kauheasti pukuja vielä katsellut joten en oikein tiedä mitä käytetyistä yleensä kannattaa maksaa.

Liikkeissä olen tietty ihastellut pukuja <3 Mutta niissä hintakin on aika korkea asuksi jota kerran vain käytetään.

Mitä mieltä itse olette, uusi vai käytetty puku? Miten olette itse asian ajatelleet / toteuttaneet?

Enkä ole myymässä enkä mainostamassa tuota pukua, haluaisin vain kuulla täältä rehellisiä mielipiteitä siitä onko hintansa väärti? Muuten aivan ihana.. huoh..

Ostin käytetyn, oli unelmieni puku. Maksoin siitä 250€, liikkeessä oli ollut tonnin luokkaa. Lahjoitin puvun käytön jälkeen kirkolle, jotta joku vähävarainen morsian saisi uselmiensa puvun tärkeään päiväänsä.

400€ kuulostaa törkysummalle, kun puku on päällä vain muutaman tunnin. Mutta se kannattaa puvusta maksaa, jos se on JUURI SE puku, jonka haluat.

Kiitos vastauksista. Niitä tuli kyllä kyllä puoleen ja vastaan..
No minun päätöshän tämä on, mutta ensikertalaisena olen vähän hukassa :)

Voisin ehkä tehdä tarjouksen alhaisempaan hintaan, mutta 200 tuntuu minusta aika törkeältä tarjota. Onhan siinä kuitenkin muutakin kun puku ja onhan myyjänkin mukaan sitä käytetty vain kerran, joten aika uusi kuitenkin on..

Onhan tuo tahrakin mahdollista saada bolerosta pois, voinhan sitä kysyä myyjältä onko kokeillut sen poistamista ja mistä se on tullut.

Puku ei ole mun makuun, mutta jos tykkäät niin osta ihmeessä. :)

Sinuna tarjoaisin pelkästä puvusta sen max. 300e. Ehkä jopa jollain 270e lähtisin.
Tuota boleroa en ottaisi, ruma ja tahrainen.

Hassua että on ostettu koossa 44 ja kavennettu kokoon 38. Olisitko sinä siis jo kolmas käyttäjä, vai miksi joku ostaisi noin paljon liian suuren puvun?
Eikö siinä jo puvun rakenne kärsi jos 6 kokonumeroa pienennetään?

[QUOTE="vieras";28549981]Puku ei ole mun makuun, mutta jos tykkäät niin osta ihmeessä. :)

Sinuna tarjoaisin pelkästä puvusta sen max. 300e. Ehkä jopa jollain 270e lähtisin.
Tuota boleroa en ottaisi, ruma ja tahrainen.

Hassua että on ostettu koossa 44 ja kavennettu kokoon 38. Olisitko sinä siis jo kolmas käyttäjä, vai miksi joku ostaisi noin paljon liian suuren puvun?
Eikö siinä jo puvun rakenne kärsi jos 6 kokonumeroa pienennetään?[/QUOTE]

pakko korjata tätä, jos koosta 44 kavennetaan kokoon 38, on kyseessä kolmen koon pienennys, ei kuuden :)

Polyester kesällä on todella kuuma materiaali. Hääpuvun materiaalina en koskaan kelpuuttaisi tekokuitua. Ei sitä morsiuspukuun pukeudu montaakaan kertaa elämänsä aikana.

Kiitos vastauksista. Niitä tuli kyllä kyllä puoleen ja vastaan..
No minun päätöshän tämä on, mutta ensikertalaisena olen vähän hukassa :)

Voisin ehkä tehdä tarjouksen alhaisempaan hintaan, mutta 200 tuntuu minusta aika törkeältä tarjota. Onhan siinä kuitenkin muutakin kun puku ja onhan myyjänkin mukaan sitä käytetty vain kerran, joten aika uusi kuitenkin on..

Onhan tuo tahrakin mahdollista saada bolerosta pois, voinhan sitä kysyä myyjältä onko kokeillut sen poistamista ja mistä se on tullut.

Että olisit siis jo kolmas käyttäjä, joka tuon aika uuden kainalohikisen tekokuitubanaaliuden kässäntunnin laatikkoboleroineen ylleen pukee?

Ihan tavallisen mallinen puku, jossa vähän jotakin helmiä miehustassa.Big deal.
Löydät/teetät vain hieman suuremmalla summalla aivan varmasti ihan oman hääpuvun, millä kunnioitat tilaisuutta ja itseäsi. Mitä järkeä on edes järjestää häitä, jos aikoo mennä vihille muiden käyttämässä halppismekossa? Ehkei sitten haittaa, jos sulhanenkin on vähän käytetty...

Yhteistyössä