Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joko sillä oli iso maha?
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joko sillä oli iso maha?
Vissiin neljännellä kuulla eikä yhtään mahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:hyvännäköinen nainen ei voi muuta sanoa
Alkuperäinen kirjoittaja aitoalli:eli yhen illan juttu..mun tietääkseni sil ei ole miestä(vakituista)
Alkuperäinen kirjoittaja aitoalli:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joko sillä oli iso maha?
eli yhen illan juttu..mun tietääkseni sil ei ole miestä(vakituista)
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja aitoalli:eli yhen illan juttu..mun tietääkseni sil ei ole miestä(vakituista)
Tunnet hänet henk.koht.?![]()
On sillä mies, jotain vuoden seukanneet ja se mies oli kans nyrkkeilypiireistä... Niin muistelen jostain lukeneeni.Alkuperäinen kirjoittaja aitoalli:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joko sillä oli iso maha?
eli yhen illan juttu..mun tietääkseni sil ei ole miestä(vakituista)
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:no mä tiedän henk.kohtasesti kyseisestä henkilöstä juttuja ja yhden perheen mm yrittänyt rikkoa. No,ei siitä sen enempää.Mut ei kyl ole ihan mitä antaa ymmärtää.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei innosta:No kauneus on kyllä katsojan silmässä..mutta ei mun mielestä hän ainakaan kaunis ole.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Ei innosta:No kauneus on kyllä katsojan silmässä..mutta ei mun mielestä hän ainakaan kaunis ole.
Ei iske minuunkaan. Ei siis missään nimessä ruma, mutta ei kauniskaan.