"vieras"
Olet yksi mikä?Alkuperäinen kirjoittaja Täällä ois yks;24288879:Laita kuvaa =P Tykkäätkö seksistä? Entä uhkeista blondeista?
Olet yksi mikä?Alkuperäinen kirjoittaja Täällä ois yks;24288879:Laita kuvaa =P Tykkäätkö seksistä? Entä uhkeista blondeista?
Mutta eihän tuo ole rekisteröitynyt nimellä migsu?Alkuperäinen kirjoittaja että näin;24289007:18.11.10 15:49 #2
migsu
Vierailija
Mulla on puhjennut 2-suuntainen jo teininä, ja nyt kahden alle 3-vuotiaan äitinä olo on paljon seesteisempää. Hassua kyllä, koska odotin jotain päinvastaista. Mutta nyt ei ole kolmeen ja puoleen vuoteen ollut yhtään mania- tai masennuskohtausta.
En ehkä vastannut kysymykseesi, kerroin vain kaksisuuntaisen äidin näkökulman.
Mikä helvetin tissiposki?Oletko tissiposki?
Tulkitsen tämän myöntäväksi vastaukseksi perseeseen ottamiselle.En asu oulussa enkä järvenpäässä vaan keskisuomessa lähellä jyväskylää.
Tykkään että nainen laittaa sormensa mun anukseen tai nuolee sitä.Tykkäätkö ottaa perseeseen?
Olet oikeassa, mutta en halua kyseistä toimintaa mieheltä.Tulkitsen tämän myöntäväksi vastaukseksi perseeseen ottamiselle.
Tykkään pitsoista <3Kuinka moni on samaa mieltä mun kanssa siitä, että tää "migsu" on eräs tunnettu harmailija..
Löytyy huutomerkkejä ja tatskoja.. hmm.
Hei ap, tykkäätkö pizzoista? Asutko Oulussa?
"kyllä kulta", "ihan mitä vain kulta", "minulla ei ole mitään omia mielipiteitä, kaikki on juuri niin kuin sinä sanot, kulta", "etsin parisuhdetta itselleni ensisijaisesti siksi, että voin sanoa muille ihmisille, että minullakin on joku"Mikä helvetin tissiposki?
Sun kannattaa ottaa yhteyttä tatuoituun jätkään, teillä tuntuu olevan kaikki muu yhteistä paitsi asuinpaikka.Tykkään että nainen laittaa sormensa mun anukseen tai nuolee sitä.
Sama tyyppi! En kyllä puhu mitään murretta mielestäni mutta ehkä se voi muille kuulostaa siltäAlkuperäinen kirjoittaja Minäkin taas täällä;24289194:"En asu oulussa enkä järvenpäässä vaan keskisuomessa lähellä jyväskylää. "
Hei nyt mä muistan, sä olit se joka etti naista jolla on lihaa luitten päällä. Jäi toi sun Keskisuomijuttus mieleen
Puhukko hienolla keskisuomen murteella?
En ole sitten tissiposki. Mulla on mielipiteet enkä sano mitään miellyttääkseni jotain ihmistä..joskus liiankin suorapuheinen!"kyllä kulta", "ihan mitä vain kulta", "minulla ei ole mitään omia mielipiteitä, kaikki on juuri niin kuin sinä sanot, kulta", "etsin parisuhdetta itselleni ensisijaisesti siksi, että voin sanoa muille ihmisille, että minullakin on joku"
Maybe you got the point, maybe not.