Aivan loistava aamu tänään. Ei ollu kamalaa tappelua pukemisesta kenenkään kanssa!
Autolla huristeltiin eskariin tasan ysiltä.
tuttia sai taas metsästää niin sen takia sitte myöhästyttiin. Eskarilta ajeltiin poikien kanssa kauppaan ja meni taas semmonen summa etten taida enää ilman miestä lähteä kauppaan.
Sitte ajeltiin keskustaan perhekahvilaan ja oltiin siellä reilu tunti. Sitte alko nuorimmaista väsyttää niin rimpautin kiinalaiseen ravintolaan ja tilasin meille ruat ootteleen. Käytiin kävellen hakemassa ne kun kiinalainen on perhekahvilan lähellä. Vauva nukahti siinä kaukaloonsa. Ei sovi unohtaa, että' ajelen jo kuin vanha tekijä.
Saan kai olla ylpeä että mulla on jo automaattiset refleksit liukasteluunkin?!
Pojatkin oli koko aamun niin kiltisti, oikeita enkeleitä! :heart:
Nyt on oikein hunajainen olo, kun söin juuri ankkaa hapanimeläkastikkeessa. Se on mulle sitä kaikkein parasta hemmottelua.
Vähän kyllä harmittaa, että kun ottaa mukaan niin sitä ankkaa on melkein puolet vähempi kuin jos olisin syöny siellä. Ja siellä syödessä olis ollu parempi tunnelma ja alkupalaksi ihana kanakeitto.
jälkkäriksi kahvi. Nyt saatiin mukaan ruan lisäksi vain kaalisalaatit. :x no mies saa popsia ne, tai likka. Poitsulle tilasin chop sueyn. Se söi siitä melkein puolet. Loput säästyi äiskälle iltapalaksi.
mulla ihan älytön sipulinhimo taas. siksi oli nyt pakko saada noita kiinalaisen pöperöitäkin..
Viime kerrasta onkin ikuisuus...
Nyt on oikein hunajainen olo, kun söin juuri ankkaa hapanimeläkastikkeessa. Se on mulle sitä kaikkein parasta hemmottelua.