Ihana 10v-lahja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Siis mies suunnitellut mulle lahjan kun tässä tulee 10v yhdessäoloa täyteen. Oon pitkään hinkunut uutta tatuointia ja mies on suunnitellut mulle aivan valtavan ihanan kuvan joka laitetaan parin viikon kuluttua. Ilmankos tuli tuossa loppuvuotena ihme kyselyitä millaisen tatskan tahtoisin kun on suunniteltu just siltä pohjalta, mutta paljon upeammaksi mitä olisin jonkun luettelokuvan itse vaan valkannut =) =)

=) :heart: Tosi ihanaa!Mä sain myös viime vuonna mulle ihanan mieluisan 10v.-lahjan mieheltä.Mulla oli sellainen suvussa kulkenut paksu kultasormus,jossa yksi suurehko timantti keskellä(sellanen hyvin pelkistetty sormus,joka miellyttää mua).Olin joskus onnistunut siitä hävittämään sen timantin.Mä olin usein sitä harmitellut ja sittemmin jo korurasiaan unohtanut.Mies oli sitten löytänyt sen ja kunnostuttanut sen sormuksen mulle lahjaksi.Lisäksi oli kaiverruttanut meidän 10v. päivämäärän siihen sormukseen.Olin niin liikuttunut,parempaa ja kauniimpaa lahjaa ei olisi mulle voinut keksiä! :heart: