ihan vähän hävetti äsken tuolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laikku

Jäsen
14.07.2004
851
0
16
lidlissä. Keräsin koriin tavaroita mitä olisin tarvinnu, menin kassalle, laitoin tavarat kassiin jo; niin eikö sit käy niin ettei mun pankkikortti kelvannu sille koneelle! :ashamed: Rahaa kyllä on tilillä mut valitti jotain muuta virhettä jonka takia ei voinu lukee sitä. Ite epäilen että siinä takana se magneettijuova on taas sökönä :/ Vatuttaa kun saapi ainaki 2 kertaa vuodessa uusia kortin :kieh:
Ihan ihme juttu muuten että miten voi nykysin olla niin huonolaatuisia kortteja olemassa, jatkuvasti menee rikki, vaikka olis asian mukasesti säilytetty kukkarossa :/
Vähän siinä meinas sit hävettää kun ei kortti kelvannu ja ostokset jäi kassalle :whistle: Muille käyny samalla tavalla?

Eihän sulla ole pino magneettijuovia lompsassa ne pitää olla erillään ne tuhoaa toisensa. On käynyt mutta jätin ostokset kassan hoiviin ja hain pikapankista rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Kuulema semmoinen voi tuhota kortin, jos lompakkoa kotona säilyttää kaiuttimien tai telkkarin päällä. No, taulutelkkarin päällä tuskin kukaan pitää :D

Mulla ainakin pysyis, on se niin kevyt, tuohia ei ole kertynyt.

:wave: :wave:
voi luoja sitä hävetystä..
kerran myyjä kailotti että ei taida katetta olla...
sillon palo käämit ja karjasin suoraan että pyydäppä pomos paikalle...
eipä oo sitä muijaa enää kassalla näkyny siinä puljussa... :laugh:

ja varmasti oli katetta ku aamulla oli tullu palkka ja maksoin jopa laskujakin pois...

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Tuota eihän vaan ole niin että ovat jossain kaupassa vahingossa purkaneet sun kortin magneettijuovan?
Kuin tää on mahollista :o ?

Siinä kassassa on se kohta mikä purkaa varashälyttimet ja jos korttia epähuomiossa käyttää sen päällä niin se purkaa sen kortin tiedot.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
lidlissä kuulemma noi laitteet tekee tota harvase päivä!

Mulle ei ole koskaan käynyt noin. Ja olen käynyt Lidlissä noin 5 v ajan suunnilleen kerran viikossa, maksanut aina Electronilla.

Täällä on tullut ne sirunlukijat Lidliin. Kätevät =)

eikö nykyään enää voi kassalla näpytellä sitä kortin numeroa, jos ei magneettijuova toimi?
ja älä huoli, näitä on varmaan tapahtunu enemmänki viime aikoina, kun sampolla on ollu sitä häslinkiä. eihän ollu niiden kortti?

Yksi asiakas kerran sanoi,että piti takintaskussa,kännykän ja visa electronia...niin ei kortti käyny mihinkään...että se kännykkä voi ilmeisesti kanssa tehdä jotain sille kortille :o

No mulle on käyny niin että pussissa kyllä oli rahaa ja mätin kärryn täyteen. Kassalla aloin kaivaa lompsaa ja katoin että ei hemmetti sehän on ihan tyhjä, tai oli siellä muistaakseni jokunen sentti. Lapsen lompakon sitten olin ottanu mukaan. Ei muuta kun tavarat siihen ja kotia. :ashamed:
Kyllä hävetti, ja jonoo vielä sen verran takana että vielä enemmän hävetti. Lähtee siitä sitten tyhjin käsin naama punasena. :whistle:

Tuota eihän vaan ole niin että ovat jossain kaupassa vahingossa purkaneet sun kortin magneettijuovan?
Kuin tää on mahollista :o ?

Siinä kassassa on se kohta mikä purkaa varashälyttimet ja jos korttia epähuomiossa käyttää sen päällä niin se purkaa sen kortin tiedot.
Oho :o
En tiiä mitä sit lie käyny tolle mun kortille..

Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
ei sattunu oleen op kortti?meillä töissä ne herjannu viime viikosta asti...
No just se :/
Meinasin jo että pitääkö tässä taas pankkiin soittaa ja tilata uus kortti; mut jos se ei sit olekaa viallinen oikeesti :whistle:
meillä koneet ei päästä läpi op:n electronia,sanoo vaan et soita varmennuskeskukseen.
paitsi nääkin vähän 1x2 eli jotku menee jotku ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:

ja varmasti oli katetta ku aamulla oli tullu palkka ja maksoin jopa laskujakin pois...

Eipä kuulu myyjän tehtäviin kailottaa yhtään mitään. Myyjähän ei sitä syytä edes tiedä, miksi kone ilmoittaa, ettei kortti käy: tähän voi olla syitä monia! Useimmiten syyt on nykyaikaisissa, huippuhyvissä ja takuutoimivissa (?) sähköisissä yhteyksissä.
Mutta myöskään myyjä ei sille mitään voi, jos ei kortti tahi yhteydet toimi. Ei pidä siis syyttömälle myyjällekään alkaa huutaa (näin käy valitettavan usein). Syy kun vain on siinä, että nykyaikana toimitaan niin jumalattoman monimutkaisesti, pelkän rahan kanssa ei tämmöisiä maksuongelmia olisi. Toki se olisi monin tavoin turvattomampaa, kun asiakkaat joutuisivat kuljettamaan suuriakin summia rahaa mukanaan ja kaupat niitä säilyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
lidlissä kuulemma noi laitteet tekee tota harvase päivä!

Mulle ei ole koskaan käynyt noin. Ja olen käynyt Lidlissä noin 5 v ajan suunnilleen kerran viikossa, maksanut aina Electronilla.

Täällä on tullut ne sirunlukijat Lidliin. Kätevät =)

Täällä myös, ne tuli pari kk sitten =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:

mun ystävälle myös käyny vähän samalla tavalla just lidlissä, oli maksamassa ostoksia ja kortti ei jostain syystä kelvannutkaan niin tää myyjä oli sitten kailottanut kovalla äänellä sinne kassalinjan toiseen päähän jollekin toiselle työntekijälle että mitä mää teen kun nää ei saa maksettua tai jotain sellasta...oli kuulema ihan vähän hävettänyt. Sanoi kyllä antavansa vähän palautetta pomolle.

Yhteistyössä