Tuohon olisi ollut loistava apu sellainen ikkunapintojen maalilasta. Sillä lähtee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pysyy liian hyvin kiinni, just joulun aikaan sormet verillä, kuumailmapuhallin päällä irrottelin massiivista kuviota lasipinnasta. Not nice.
Ei lähteny. Metallilastalla meinaan ensin yritin.Alkuperäinen kirjoittaja feger:Tuohon olisi ollut loistava apu sellainen ikkunapintojen maalilasta. Sillä lähtee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pysyy liian hyvin kiinni, just joulun aikaan sormet verillä, kuumailmapuhallin päällä irrottelin massiivista kuviota lasipinnasta. Not nice.
Mulle riitti kun kostutin sitä kuvion pintaa ja lastalla vaan työnsin sen irti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei lähteny. Metallilastalla meinaan ensin yritin.Alkuperäinen kirjoittaja feger:Tuohon olisi ollut loistava apu sellainen ikkunapintojen maalilasta. Sillä lähtee.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pysyy liian hyvin kiinni, just joulun aikaan sormet verillä, kuumailmapuhallin päällä irrottelin massiivista kuviota lasipinnasta. Not nice.
No kauas sulla oli kuvio ikkunas? Mulla 4-vuotta B)Alkuperäinen kirjoittaja feger:Mulle riitti kun kostutin sitä kuvion pintaa ja lastalla vaan työnsin sen irti.
Puolet vähemmänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No kauas sulla oli kuvio ikkunas? Mulla 4-vuotta B)Alkuperäinen kirjoittaja feger:Mulle riitti kun kostutin sitä kuvion pintaa ja lastalla vaan työnsin sen irti.
Kokeilin eka kuumaa vettä ja lastaa, sit alkoholia ja lopulta kuumailmapuhallinta ja sormia