Ihan uskomaton juttu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
.. mutta eilen mua tultiin töistä hakemaan muualle töihin. :D

Siis mulle tuntematon mies kertoi olevansa kilpailevalla ketjulla päällikkönä ja haluaisi palkata mielellään minunlaisen "asiakaspalvelualttiin ja työnsä hyvin hoitavan henkilön", jätti yhteystietonsa ja kertoi, että työnkuva on valittavissa joko samalta alalta kuin nyt tai kaupan alalle vaihtaen. :D :D

Ei sitä ihan joka päivä.. :saint: :D B)

Mulle on käynyt noin useammankin kerran =). Kerran Suomessa ja pari kolme kertaa Turkissa (siellä kielitaitoiset skandinaavit oli kovaa valuuttaa, mutta meitä oli aika vähän).

Lähetänköhän mä meiliä, vai en? Nyt vai pääsiäisen jälkeen? *kamppailee itsensä kanssa*

Olisi ehkä yksi paikka mistä olisin kiinnostunut kyllä ja mitä olin mielessäni pyöritellyt ihan yleisellä tasolla: ett jos voisi uudella paikkakunnalla muutamia vuoroja käydä tekemässä. Uskallankohan kysyä? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mulle on käynyt noin useammankin kerran =). Kerran Suomessa ja pari kolme kertaa Turkissa (siellä kielitaitoiset skandinaavit oli kovaa valuuttaa, mutta meitä oli aika vähän).

no nyt ei ollut kyse siitä että sulle on käynyt noin. piti tulla tähän ketjuun näsäilemään omalla paremmuudella?! ei tullu mieleen sanoa vaik onnea aplle?

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Kiva homma:) Löýsitkös muuten nämä sormukset?

Mun sisko löysi ne, luojan kiitos...

Vitsit että mä olin huonona niiden takia. :ashamed: Itkua väänsin suunnilleen kun niit ei ollut missään.

Eilen sisko ja sen mies oli kylässä (mä olin töissä) ja systeri oli päättänyt ett kokeilee etsiä vielä kerran, vaikka mä muka olinkin kaikki paikat kolunnut.. Ja tuolta kylppäristä se oli ne löytänyt. :D