ihan tyhmää ku prisma ei palauta rahoja

minä olen tätä mieltä.
No kyllä aika pölhö saa olla jos kuvittelee että kauppa ottaa takaisin käytetyn tuotteen. Etkö sä tosiaan ymmärrä että se ei ole enää myyntikelpoinen? Tuskin ite ostaisit Prismasta täydellä hinnalla tuotetta joka on paketti avattu ja käytetty? Vai mitä luulet että kauppa sillä tekee? Ei kaupat ole mitään hyväntekeväisyyslaitoksia. Itseänne saatte syyttää, älkää laittako tätä Prisman syyksi.
 
rapu
Paljon on porukkaa jotka ostaa kaupasta vaatetta pippaloihin, eivät irroita sitä hintalappua, monestihan se on vaatteen sisäpuolella piilossa.
Sit palauttavat takaisin kauppaan ja eipä myyjällä ole nokan koputtamista kun hintalappu killuun paikallaan.
Tiedän myös erään perheen joka osti uudet matot yo-juhlia varten ja sitten palauttivat takaisin kerran lattialla olleet matot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Pistäkää se tulostin myyntiin ja hakekaa Gigantista se monitoimilaite. On varmaan monia ihmisiä jotka tarttee pelkkää tulostinta etteivät edes halua muita toimintoja siihen.
Täytyy yrittää jos siitä jotain irti saisi. Tuota koko summaa tuskin saa eikä varmaan edes lähelle tuota summaa pääse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä olen tätä mieltä.:
No kyllä aika pölhö saa olla jos kuvittelee että kauppa ottaa takaisin käytetyn tuotteen. Etkö sä tosiaan ymmärrä että se ei ole enää myyntikelpoinen? Tuskin ite ostaisit Prismasta täydellä hinnalla tuotetta joka on paketti avattu ja käytetty? Vai mitä luulet että kauppa sillä tekee? Ei kaupat ole mitään hyväntekeväisyyslaitoksia. Itseänne saatte syyttää, älkää laittako tätä Prisman syyksi.
no en mä sitä SYYTÄ... ja johan mä myönsin että olen idiootti.. tarviiko sitä montaa kertaa sanoa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Paljon on porukkaa jotka ostaa kaupasta vaatetta pippaloihin, eivät irroita sitä hintalappua, monestihan se on vaatteen sisäpuolella piilossa.
Sit palauttavat takaisin kauppaan ja eipä myyjällä ole nokan koputtamista kun hintalappu killuun paikallaan.
Tiedän myös erään perheen joka osti uudet matot yo-juhlia varten ja sitten palauttivat takaisin kerran lattialla olleet matot.
no onhan nuita, mutta en mä tuollain tekis tarkoituksella... Toisessa kaupassa nyt vain olis se mitä tarvittaisiin ja vielä helvemmalla. Aina saa yrittää, eikai siinä mitään menetä???
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
mut miks ihmees ne tarjoukset tulee AINA silloin ku tuotteen on jo ostanu? meidän kohdalla aina näin käynyt.
Niin meidänkin kohdalla. Mies ei enää lue mainoksia juuri tuosta syystä :D
mutta tässä on puolensa... mä odotan edelleen parempaa digikamera-tarjousta! eli olemme tynnyri-kansaa jolla ei ole tuota vehettä. noin 5v sitten aloin haaveilemaan, nyt sillä 500e hinalla jolla silloin sai täkyisen kameran, saa nyt superhienon, mutta edelleen odotan :D
 
vieraskin viel
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Gigantti ainakin mainostaa 30 päivän (vai oliko se sittenkin vain 14 päivän) palautus- ja vaihto-oikeutta tuotteelle kun tuotteelle.

nimimerkillä täysin toimivan ja ehjän koneen palauttanut koska viereinen kauppa myi saman paljon halvemmalla :whistle: :ashamed:
Niin,gigantti mainostaa,mutta tuo tulostin oli ostettu Prismasta. Prisman kuitissa lukee ainakin 7vrk palautusoikeus. Mutta se koskee käyttämätöntä tuotetta. Toimiva laite toimitetaan huoltoon tai annetaan tilalle uusi vastaava laite.

Kannattaa miettiä aina etukäteen mitä tarvitsee ja vertailla hintoja,niin säästyy paljon vaivaa. Kantapäänkautta olen tämän oppinut
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Niin, ei taida olla kaupalla velvollisuutta ottaa virheetöntä tuotetta takaisin.
Juurikin näin! Ihan oma "vikanne" kun olette sen sieltä ostaneet. Mitään velvoitetta ei heillä ole antaa rahoja takaisin. Mies oli ennen töissä paikassa, jossa näitä "mutkun ei me halutatkaan tätä"-palauttajia riitti, ja ei vain mene ihmisillä kaaliin, että ellei tuotteessa ole vikaa, niin ei kaupalla ole sitä velvollisuutta takaisin ottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Niin, ei taida olla kaupalla velvollisuutta ottaa virheetöntä tuotetta takaisin.
Juurikin näin! Ihan oma "vikanne" kun olette sen sieltä ostaneet. Mitään velvoitetta ei heillä ole antaa rahoja takaisin. Mies oli ennen töissä paikassa, jossa näitä "mutkun ei me halutatkaan tätä"-palauttajia riitti, ja ei vain mene ihmisillä kaaliin, että ellei tuotteessa ole vikaa, niin ei kaupalla ole sitä velvollisuutta takaisin ottaa.
niin ja kun sitä on vielä käytetty, niin ei kauppa pysty sitä myymään uutena enää, ja se on kaupalle tappioo, jota ne tuskin ehdoin tahdoin haluaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Niin, ei taida olla kaupalla velvollisuutta ottaa virheetöntä tuotetta takaisin.
Juurikin näin! Ihan oma "vikanne" kun olette sen sieltä ostaneet. Mitään velvoitetta ei heillä ole antaa rahoja takaisin. Mies oli ennen töissä paikassa, jossa näitä "mutkun ei me halutatkaan tätä"-palauttajia riitti, ja ei vain mene ihmisillä kaaliin, että ellei tuotteessa ole vikaa, niin ei kaupalla ole sitä velvollisuutta takaisin ottaa.
niin ja kun sitä on vielä käytetty, niin ei kauppa pysty sitä myymään uutena enää, ja se on kaupalle tappioo, jota ne tuskin ehdoin tahdoin haluaa
Eli yhteenvetona tästä kaikesta:yhdestä tyhmästä päästä kärsii koko perhe!!
:kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
no täytyy sitten mennä ostamaan toinen monitoimilaite, missä on skanneri... :snotty: onpahan sitten kaksi millä tulostaa :kieh: :kieh:
Pistät sen toisen huutikseen myyntiin.
mut tuskin kukaan maksaa siitä nuin paljoa.. tätä kyllä mietin, mutta jäämme silti häviölle ku ei tuosta saa varmaan paljon yhtään siellä..
Pidä molemmat! Meillä kaks tulostinta,toisessa skaneri ja väritulostin,toinen pelkkä mustavalkotulostin. Molemmat käytössä,useimmiten vaan tuota mustavalkotulostinta käytetään ja skannerilla skannataan,kun ne värit tahtoo loppua niin mahottoman nopeesti.
 
eihän täällä palstalla uskalla mitään kirjottaa omalla nimellä, ku pidetään idioottina, tyhmänä tai muuten vaan vajaana... ihan käsittämätöntä touhua. ja sit näköjään jotkut ei uskalla taasen lytätä omalla nimimerkillään vaan pitää piiloutua harmaalle nimelle... tästäkin jotkut fiksut keksii varmaan hirmusti tosi "järkevää" kommentoitavaa........
 
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Gigantti ainakin mainostaa 30 päivän (vai oliko se sittenkin vain 14 päivän) palautus- ja vaihto-oikeutta tuotteelle kun tuotteelle.

nimimerkillä täysin toimivan ja ehjän koneen palauttanut koska viereinen kauppa myi saman paljon halvemmalla :whistle: :ashamed:
Tää on sinänsä erilainen tapaus, koska kone ei kulu siitä, että sitä on kokeiltu, mutta tulostimen mustekasetti kuluu. Lisäksi mustesuihkutulostimen mustekasetti kuivuu tosi nopeasti, jos se on kerran paketista otettu.

Mikset ap osta pelkkää skanneria lisäksi?
 
ArvaaHävettääkö
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Paljon on porukkaa jotka ostaa kaupasta vaatetta pippaloihin, eivät irroita sitä hintalappua, monestihan se on vaatteen sisäpuolella piilossa.
Sit palauttavat takaisin kauppaan ja eipä myyjällä ole nokan koputtamista kun hintalappu killuun paikallaan.

Mä oon tehny näin.Kerran.
:wave:
:ashamed:
;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ArvaaHävettääkö:
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Paljon on porukkaa jotka ostaa kaupasta vaatetta pippaloihin, eivät irroita sitä hintalappua, monestihan se on vaatteen sisäpuolella piilossa.
Sit palauttavat takaisin kauppaan ja eipä myyjällä ole nokan koputtamista kun hintalappu killuun paikallaan.

Mä oon tehny näin.Kerran.
:wave:
:ashamed:
;)
Paitsi että katsovat esim. housujen lahkeet tosi tarkkaan, ettei ole kulumajälkiä tai likaa tai muuta. Mä palautin Hennesille housut, joita EN OLLUT KÄYTTÄNYT, ja voi että se syynäs niitä joka kantilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Niin, ei taida olla kaupalla velvollisuutta ottaa virheetöntä tuotetta takaisin.
Juurikin näin! Ihan oma "vikanne" kun olette sen sieltä ostaneet. Mitään velvoitetta ei heillä ole antaa rahoja takaisin. Mies oli ennen töissä paikassa, jossa näitä "mutkun ei me halutatkaan tätä"-palauttajia riitti, ja ei vain mene ihmisillä kaaliin, että ellei tuotteessa ole vikaa, niin ei kaupalla ole sitä velvollisuutta takaisin ottaa.
niin ja kun sitä on vielä käytetty, niin ei kauppa pysty sitä myymään uutena enää, ja se on kaupalle tappioo, jota ne tuskin ehdoin tahdoin haluaa
Eli yhteenvetona tästä kaikesta:yhdestä tyhmästä päästä kärsii koko perhe!!
:kieh:
ja miten niin yhdestä päästä?? Eiköhän tässä olla koko perhe oltu asialla. Joten turha YHTÄ ihmistä syyttää... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
eihän täällä palstalla uskalla mitään kirjottaa omalla nimellä, ku pidetään idioottina, tyhmänä tai muuten vaan vajaana... ihan käsittämätöntä touhua. ja sit näköjään jotkut ei uskalla taasen lytätä omalla nimimerkillään vaan pitää piiloutua harmaalle nimelle... tästäkin jotkut fiksut keksii varmaan hirmusti tosi "järkevää" kommentoitavaa........
Juu näin on. Tämän olen siskoseni huomannut jo monen monta kertaa :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Paitsi että katsovat esim. housujen lahkeet tosi tarkkaan, ettei ole kulumajälkiä tai likaa tai muuta. Mä palautin Hennesille housut, joita EN OLLUT KÄYTTÄNYT, ja voi että se syynäs niitä joka kantilta.
Voi olisivatpa alkaneet uikuttaa niin olisit päässyt moittimaan kaupan vaatteita paskaksi, jota ei käytetyistä luntuista erota.
 
jaa
Tämä ap:n ajattelutapa kertoo siitä, että kuluttajat luulevat, että heillä ei ole MITÄÄN VASTUUTA tekemästään ostopäätöksestä. Siihen on ajauduttu tässä pullamössöpassattujen ihmisten maassa. Pääasia, että MINÄ saan kaikki mitä haluan ja mieluimmin ilmaiseksi.
Silti joka kerran ihmettelen, miten noin tietämättömiä ihmisiä voi olla olemassa. Korvat ja silmät kiinnikö te siellä automarketeissa päivänne vietätte?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Tämä ap:n ajattelutapa kertoo siitä, että kuluttajat luulevat, että heillä ei ole MITÄÄN VASTUUTA tekemästään ostopäätöksestä. Siihen on ajauduttu tässä pullamössöpassattujen ihmisten maassa. Pääasia, että MINÄ saan kaikki mitä haluan ja mieluimmin ilmaiseksi.
Silti joka kerran ihmettelen, miten noin tietämättömiä ihmisiä voi olla olemassa. Korvat ja silmät kiinnikö te siellä automarketeissa päivänne vietätte?
eiköhän tullut jo selväksi??
monta sivua jo tätä setvitty...
 

Yhteistyössä