ihan tyhmää ku prisma ei palauta rahoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin hiljattain Prismasta pojalle housut ja ne olivatkin liian pienet. Samoja housuja ei suurempaa kokoa ollut ja myyjä itse ehdotti minulle, että otan rahat takaisin. Hintalaput ym. olivat tietty vielä housuissa paikallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei, minähän haenkin kaupasta mekon ylihuomisiin juhliin ja palautan sen sitten maanantaina ruokakauppaan mennessä :D Kengät ja laukku pitää tietty saada kans...

kivaa v*ttuilua :headwall: :headwall: vieraat tosi fiksuja taas..
vaikka itse olenkin tällainen idiootti niin silti :headwall:

No tää nyt oli olevinaan ihan vaan hurttia huumoria, ei vittuilua... Sori.
Eihän kaikkea voi tietää, enkä kaikkea tiedä minäkään.

Älä välitä, kerrankos sitä uutta oppii ja varmasti joku muu tässä samalla =)

Ap:n viestistä jäi vaan suu auki, en edes jaksa kommentoida noin päivänselvään asiaan. Että ihmiset voi olla tyhmiä...

No mut toi gigantin juttu, jos löydät jostain 30 päivän aikana saman tuotteen halvemmalla mitä siitä gigantissa maksoit, saat erotuksen plus jonkun 10-20% hinnasta vielä kaupan päälle takas. (ei koske kännyköitä) Joskus ostettiin 200 euron dvdlaite gigantista ja pian anttila mainosti sitä jotain 160 eurolla, vietiin mainos giganttii ja saatiin se erotus plus se ylimääräinen hyvitys vielä kaupan päälle. Gigantti ei saa itse mainostaa tota kampanjaansa, mut heillä kyllä sellainen hintatakuu on!

Niin ja nettikaupat ei kuulema käy.. pitää olla ihan oikea liike mistä tuote löytyy halvemmalla!

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Älä välitä, kerrankos sitä uutta oppii ja varmasti joku muu tässä samalla =)

no en mä välitä =)
mut miks ihmees ne tarjoukset tulee AINA silloin ku tuotteen on jo ostanu? meidän kohdalla aina näin käynyt.

No mut toi gigantin juttu, jos löydät jostain 30 päivän aikana saman tuotteen halvemmalla mitä siitä gigantissa maksoit, saat erotuksen plus jonkun 10-20% hinnasta vielä kaupan päälle takas....

Onkohan tuo enää voimassa. En ole aikoihin nähnyt enää noita mainoksia.

Itse ostin alkuvuodesta tallettavan digiboksin ja samana päivänä sama laite olisi ollut - yllätys yllätys - Prismassa halvemmalla!

En jaksanut alkaa siitä Gigantin kanssa vääntämään. Tulinpahan kuitenkin hintatietoisemmaksi juurikin Gigantin suhteenkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Eläh nyt:
No mut toi gigantin juttu, jos löydät jostain 30 päivän aikana saman tuotteen halvemmalla mitä siitä gigantissa maksoit, saat erotuksen plus jonkun 10-20% hinnasta vielä kaupan päälle takas....

Onkohan tuo enää voimassa. En ole aikoihin nähnyt enää noita mainoksia.

Itse ostin alkuvuodesta tallettavan digiboksin ja samana päivänä sama laite olisi ollut - yllätys yllätys - Prismassa halvemmalla!

En jaksanut alkaa siitä Gigantin kanssa vääntämään. Tulinpahan kuitenkin hintatietoisemmaksi juurikin Gigantin suhteenkin!

En oo itse sitä pitkiin aikoihin käyttänyt, mut gigantissa sanottiin, että he ei saa mainostaa sitä, mut hintatakuu toimii silti... Ehkä pitäis kysyä sieltä liikkeestä sitä...

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Oletteko käyttäneet konetta?

juu, mut TOSI vähän

No eihän heidän tarvitse sitä takaisin sitten ottaa! :o
Sama kun palauttaisit paidan takaisin kauppaan jota on kätetty TOSI vähän.. :whistle:

mutta kyllähän kaikilla vaatteilla ( paitsi alusvaatteet ) on 14 päivän palautusoikeus

Ei muuten ole. Vapaaehtoisesti kaupat voivat tällaisen palautusoikeuden antaa, mutta ei todellakaan tarkoita, että oikeutta automaattisesti olisi. 14 päivän palautusoikeus koskee vain koti- ja etämyyntiä. (Siis sellaisia tavaroita, joissa tavara on eri paikassa ostaessasi sen, etkä voi nähdä sitä vasta kuin annettuasi rahat.)

KappAhlissa taitaa olla pidempikin se niiden antama palutusaika.Koskee muuten myös aletuotteita siellä.

Kysyittekö prismasta saisko tuoteen vaihtaa niin että ostaa rahalla jotain muuta liikkeestä. Eli sais esim. lahjakortin kyseiselle summalle, jos eivät halua rahoja palauttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Kysyittekö prismasta saisko tuoteen vaihtaa niin että ostaa rahalla jotain muuta liikkeestä. Eli sais esim. lahjakortin kyseiselle summalle, jos eivät halua rahoja palauttaa.

ei, ei tullut edes mieleen. Mut tuskinpa sekään onnistuu kun tuote on KÄYTETTY.

Huomaako tuoteesta että on käytetty? Onko paketti tallella? Pakkaa kone takaisin pakettiin ja sano että avasit paketin mutta tulit katumapäälle. Tai että laite ei passannut teille. Täytyykö sanoa että on käytetty jo?

minä olen saanut palauttaa keran yhden pleikkaripelin, vaikka uovit oli rikottu. Käytetty sitä ei kertaakaan.
meillä ei ollut jotkain erikoislaitetta minkä kansa sitä olisi kuulunut pelata, niin sain ottaa saman hinna edestä pelejä/ pelin.
Soitin ensin liikkeeseen ja sielläkin yhdistivät sinne peliosastolle jossa myyjä lupasi,että sadaan vaihtaa.

Huomaako tuoteesta että on käytetty? Onko paketti tallella? Pakkaa kone takaisin pakettiin ja sano että avasit paketin mutta tulit katumapäälle. Tai että laite ei passannut teille. Täytyykö sanoa että on käytetty jo?

no kyllähän ne mustepatruunoista näkee, vaikka niistä ei ole paljon edes menny... kaikki on tallella. no eihän se periaatteessa passaa meille ku siitä puuttui skanneri, mitä emme uskoneet ensin tarvitsevamme.

no kyllähän ne mustepatruunoista näkee, vaikka niistä ei ole paljon edes menny... kaikki on tallella. no eihän se periaatteessa passaa meille ku siitä puuttui skanneri, mitä emme uskoneet ensin tarvitsevamme.

No sitten. Eipä se taida olla enään myyntikelpoinen jos mustetta on jo käytetty. En usko että tämänvuoksi ottavat takaisin.

no täytyy sitten mennä ostamaan toinen monitoimilaite, missä on skanneri... :snotty: onpahan sitten kaksi millä tulostaa :kieh: :kieh:

Pistät sen toisen huutikseen myyntiin.

mut tuskin kukaan maksaa siitä nuin paljoa.. tätä kyllä mietin, mutta jäämme silti häviölle ku ei tuosta saa varmaan paljon yhtään siellä..

Miten ihmeessä oletit, että kauppa antaa rahat kokonaan takaisin tuotteesta, josta itsekin tiedät, ettet maksaisi kuin murto-osan käytettynä?

Miten ihmeessä oletit, että kauppa antaa rahat kokonaan takaisin tuotteesta, josta itsekin tiedät, ettet maksaisi kuin murto-osan käytettynä?

tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :snotty: Mitäpä blondilta voi odottaa?? :D

Pistäkää se tulostin myyntiin ja hakekaa Gigantista se monitoimilaite. On varmaan monia ihmisiä jotka tarttee pelkkää tulostinta etteivät edes halua muita toimintoja siihen.

Yhteistyössä