ihan tyhmä juttu,mutta ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en nyt armaan lohduta, mutta minusta miehen siskon luona haisee. Ensin luulin, että haju johtuu vauvan lika vaipoista, sitten että hometalosta. no, enää ei ole vaippoja ja talokin on eri, mutta yhä vaan haisee.
Ei se nyt paha haju ole, mutta omituinen, voimakas ominaistuoksu kyllä, enkä tunnista, minkä haju se voisi olla.

ei siis ole koira, tupakka, ruoka, pesuaine tms. mutta haju tarttuu kaikkeen; kaikki, mitä heiltä tulee meille (lasten vaaatteet, puinen hylly jne.) haisee aikansa "siskolle". Tietysti vaatteita haju lähtee pesussa, mutta vaikkapa hyllystä vain ajan kanssa.

No, en kyllä ole koskaan sanonut, että heillä haisee, kun ei varmaan kenenkän muun mielestä haise.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
pesen lattiat samalla ajaxilla millä siskokin ja meillä ei todellakaan polteta. ihan oikeesti meillä ei tosiaan haise pahalta,tää vaan on nyt joku sen juttu mikä mua ottaa kupoliin ihan sikana. :/

No selkeesti kyllä sitten. Ootko kysynyt, mikä haju se tarkkaan ottaen on?

olen.. ja monta kertaa.. mut vastaus on joka kerta et "emmättiä,teil vaan haisee pahalle" :headwall:
ei oo likasia vaatteita missään,ei märkiä kenkiä,ei pojan paskavaippoja,ei likasia astioita eikä mitään.
monessa paikassa on oma ominaishajunsa,niin täälläkin varmaan. mut tää on jo kolmas meidän kämppä missä VAAN siskon mielestä haisee pahalle :headwall:
taidan alkaa tekee samaa niillä; "hyi helvetti tääl haisee,en pysty olee tääl,soitellaan" :saint:

jos se perushiki mikä haisee. raavaan miehen flanellipaita?? tai sellainen ummehtunut puutalomainen haju mikä tuoksuu monissa omakotitaloissa. muksujen vaatteet haisi monta päivää mummolalta kun siellä kävivät. osaa selittää sitä hajua mutta se oli tosi voimakas.

Alkuperäinen kirjoittaja yrtti:
en nyt armaan lohduta, mutta minusta miehen siskon luona haisee. Ensin luulin, että haju johtuu vauvan lika vaipoista, sitten että hometalosta. no, enää ei ole vaippoja ja talokin on eri, mutta yhä vaan haisee.
Ei se nyt paha haju ole, mutta omituinen, voimakas ominaistuoksu kyllä, enkä tunnista, minkä haju se voisi olla.

ei siis ole koira, tupakka, ruoka, pesuaine tms. mutta haju tarttuu kaikkeen; kaikki, mitä heiltä tulee meille (lasten vaaatteet, puinen hylly jne.) haisee aikansa "siskolle". Tietysti vaatteita haju lähtee pesussa, mutta vaikkapa hyllystä vain ajan kanssa.

No, en kyllä ole koskaan sanonut, että heillä haisee, kun ei varmaan kenenkän muun mielestä haise.

Tämmöstä hajua mä yritin kuvailla. meillä lapset haisi aina mummolalle kun tulivat kotiin. Jopa astiatkin jos hän lainasi jotain tai lasten lelut haisi siltä. Vaatteet meni pesuun ja kipot parvekkeelle. Jopa koirakin sai ominaistuoksunsa kun siellä oltiin. Se oli sellainen ikäänkuin kosteahko tuoksu. Itse epäilen että appi nuukaili lämmityksessä eikä siellä tuuleteltu. Siistejä olivat ja siellä oli puhdasta, mutta se haju oli tyrmäävä.

Yhteistyössä