ihan tyhmä juttu,mutta ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
joka kerta kun mun sisko käy meillä,se sanoo ensisanoikseen,että meillä haisee pahalta. :ashamed:
kenenkään muun mielestä ei haise,ei omastakaan mielestäni.
äsken se kävi hakeen multa yhden pöytäliinan ja taas sama kommentti :(
vaikka olen imuroinut,pessyt lattiat ja oli vaniljatuoksukynttilöitäkin palamassa :|
niillä itsellään on aina lautasia siellä täällä lattioilla kun ne antaa ne aina koiran nuoltavaks ja ne jää haiseen sinne lattioille tiesd kuinka pitkiks ajoiks ja muutenkin niillä on aina hirveen sekasta ja jopa likasta. mua ärsyttää tää asia ihan kamalasti. sanoin sille et ei sit tartte käydä jos kerran haisee niin pahalle.... :ashamed:
ääähh.. :|

Jos sen mielestä ne vaniljakynttilät haisee pahalta? Mua ne ainakin yököttää.
Meille anoppi aina valittaa että haisee pissa (koiran). Olen yrittänyt kysellä muilta, muut sanoo vaan, että koira haisee. Itse ei luonnollisesti haisteta mitään, vaikka käry varmaan on kova :laugh:

Pesetkö lattiat jollain hajustepesuaineella? Poltetaanko teillä? Hajustekynttilät voi haista vinkeeltä, mutta se ei selitä sitä, jos esim. kesälläkin haisee.

Meidän toisessa mummolassa haisee pahalta (tai no, ei pahalta, mutta persoonalliselta), mutta se on sellainen haju kun ei koskaan tuuleteta ja tarttuu vaatteisiin todella tiukkaan kun kotona haistaa.

pesen lattiat samalla ajaxilla millä siskokin ja meillä ei todellakaan polteta. ihan oikeesti meillä ei tosiaan haise pahalta,tää vaan on nyt joku sen juttu mikä mua ottaa kupoliin ihan sikana. :/

Ei teillä ole sattumoisin märkiä kenkiä eteisessä tai märkiä lapasia tai jotain muuta semmoista ulkoilun jäljiltä. Meilläkin haistaa heti ovelta, jos on lapset olleet ulkona kastelemassa kamppeensa ja jättäneet ne tuulikaappiin myttyyn. Tai ainakin minä haistan :D

Ja toisekseen eri kodeissa on erilaiset ominaishajunsa, nätmmin sanottuna tuoksunsa, joka riippuu niin asujien elintavoista, kuin rakennuksesta itsestään, jopa säästä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
pesen lattiat samalla ajaxilla millä siskokin ja meillä ei todellakaan polteta. ihan oikeesti meillä ei tosiaan haise pahalta,tää vaan on nyt joku sen juttu mikä mua ottaa kupoliin ihan sikana. :/

No selkeesti kyllä sitten. Ootko kysynyt, mikä haju se tarkkaan ottaen on?

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

No selkeesti kyllä sitten. Ootko kysynyt, mikä haju se tarkkaan ottaen on?

olen.. ja monta kertaa.. mut vastaus on joka kerta et "emmättiä,teil vaan haisee pahalle" :headwall:
ei oo likasia vaatteita missään,ei märkiä kenkiä,ei pojan paskavaippoja,ei likasia astioita eikä mitään.
monessa paikassa on oma ominaishajunsa,niin täälläkin varmaan. mut tää on jo kolmas meidän kämppä missä VAAN siskon mielestä haisee pahalle :headwall:
taidan alkaa tekee samaa niillä; "hyi helvetti tääl haisee,en pysty olee tääl,soitellaan" :saint:

Teoria: Jospa asunnossanne on joskus kuollut joku, ja siskollasi on yliluonnollisia kykyjä. Tuntee vainajan hajua, eli tavallaan näkee menneeseen, aistii tietämättään kykyjään. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Teoria: Jospa asunnossanne on joskus kuollut joku, ja siskollasi on yliluonnollisia kykyjä. Tuntee vainajan hajua, eli tavallaan näkee menneeseen, aistii tietämättään kykyjään. :xmas:

Sit on kyllä Kuhalla very bäääd karma kun joka kämpässä löyhkää raato. :whistle:

exexexexexex-asunnossa oli ihan oikeesti kuollu yks äijä sinne,maannu siel niin kauan et oli syöpyny muovimattoihin kiinni :x
naapurin koira oli sit alkanu sekoilee rapussa ja sit oli homma selvinny :whistle:
kahdesta edellisestä kämpästä en tiedä,mut tähän asuntoon ei kyl kukaan oo kuallu B)

exexexexexex-asunnossa oli ihan oikeesti kuollu yks äijä sinne,maannu siel niin kauan et oli syöpyny muovimattoihin kiinni :x
naapurin koira oli sit alkanu sekoilee rapussa ja sit oli homma selvinny :whistle:
kahdesta edellisestä kämpästä en tiedä,mut tähän asuntoon ei kyl kukaan oo kuallu B)

:( Enpä tienny tota.
Ootko varma ettei oo ketään siel kuollu?

Yhteistyössä