Ihan turhaa sitä toisia kadehtii....Miksi kadehtia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen aina ihmetellyt toisten ihmisten kateuden määrää :o
Ja nyt se vasta ihmetyttääkin. Siksi koska.
Mieheni on yksityisyrittäjä ja repii rahat pitkillä työpäivillä ja todella kovalla työllä. Velkaa on mutta toimeen tuloa on sen verran että toimeen tullaan. No jos me näillä ja niiden velkojen jälkeen saadaan jotain ostettua ja hommattua ni alkaa se tuttavien ja sukulaisten naljailu... -hyvähän se teidän on - teillähän sitä rahaa näyttää olevan niin hienot koneet ja vehkeet on laitettu - ei teillä pikkurahan puutetta ole...
Joo o mä en ikinä puhu rahasta toisten kans. Ja meillä kierrätetään viimeseen asti vaatteet ja mä kuljen kirppareilla. Rahat on todellakin tiukassa monesti. Meillä on ihan tavalliset vanhat toimivat autot. Kohtalaisen uus talo muttei mikään iso ja on aivan tavallinen taviskämppä.

Niin ne koneet ja vehkeet on laitettu työn takia ja ei ne niin hienoja ja komeita ole että niistä kannattaa kateellinen olla. Velkaa on niistäkin ja jonku kuntoset ne pitää olla että niillä töitä voi tehdä. Ei kannata kadehtia, meillä ei ole lomia eikä ylimääräsiä vapaapäiviä. Työpäivät tahtoo olla vähintäänki pitkiä. Aamulla lähtö klo6 ja kotona aikasintaan 12h päästä.

Yhteistyössä