Ihan turhaa kouhotusta tuosta Super-Marjosta. Ei edes ärsyttänyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pyh

Vieras
Aivan yhdentekevä ohjelma. Minkä takia tosta nyt on kohistu niin paljon??? Ei mua ainkaan yhtään ärsyttänyt koko ohjelma. Saati sitten perheen bisnekset, lasten harrastamiset tai muut touhut. Aika tylsältä vaikutti heidän arkensa. Jos joku haluaa juosta tukka putkella koko ajan niin mikäs siinä.
Täälläkin vaahdottu jo pari kolme viikkoa etukäteen, että kuinka kauhea tapaus tää supermami on. Mun mielestä ihan tavallisen tylsä. Ja noi lasten harrastamiset, miksei kukaan koskaan puutu vaikka siihen että täitoluistelua tai jääkiekkoa tosissaan pelaavat lapset harjottelee 5-6 kertaa viikossa eikä kukaan vedä siitäkään hernettä nenään. Niin mitä ihmeellistä noitten lasten harrastamisessa oli? Tylsä ohjelma, en kato toiste.

Ainut mikä minua tuossa ohjelmassa ärsytti oli se silikoni tissejä ottavat turha julkkis ja sit se sofia (?) joka ihan pokkana kertoi että häntä ihan tosi mielellä verrattu britney spearsiin....

ja kolkiks tuo marjohan ei ole mikään kaunokainen....

Siis millon tää sarja on kuvattu? Eikö toi Henna oo Tauskin kanssa naimissa (tai nyt varmaan jo eronnut)? Ja tossa ohjelmassa sen sanottiin olevan naimisissa ihan jonkun muun kanssa. Vai oonko erehtynyt henkilöstä?

[QUOTE="vieras";25927479]Siis millon tää sarja on kuvattu? Eikö toi Henna oo Tauskin kanssa naimissa (tai nyt varmaan jo eronnut)? Ja tossa ohjelmassa sen sanottiin olevan naimisissa ihan jonkun muun kanssa. Vai oonko erehtynyt henkilöstä?[/QUOTE]

Alussa luki kevät 2011. Kyllähän sitä vuodessa ehtii

Hyvin olivat onnistuneet sarjan markkinoinnissa. Kuukausi sitten mä en ollut kuullutkaan mistään Marjosta, mutta nyt tuli itsekin katsottua tuo jakso, kun perheestä on niin paljon kirjoitettu.

Minua kyllä Marjon persoona ärsytti aika tavalla. Se otti mm. korvaan kun nauroi ja selitti lapsensa palkkioista kuinka tyttö niin tarkka rahoistaan ja katsoo joka ikinen päivä paljonko tilillä on rahaa- vaikuttaa että lapsen mieleen on jo pienenä iskostettu että raharaharaha.

[QUOTE="vieras";25927414]Ainut mikä minua tuossa ohjelmassa ärsytti oli se silikoni tissejä ottavat turha julkkis ja sit se sofia (?) joka ihan pokkana kertoi että häntä ihan tosi mielellä verrattu britney spearsiin....

ja kolkiks tuo marjohan ei ole mikään kaunokainen....[/QUOTE]

en kuulu kohdeyleisöön, enkä katsonutkaan ohjelmaa, mutta mikä hiton kriteeri tämä on? Onko se ohjelma joku malliohjelma missä supermarjo on kisaamassa? Jos ei niin ei luulisi olevan mitenkään relevanttia.

[QUOTE="hohhoijaa";25927581]Paljon melua tyhjästä.[/QUOTE]

Niin näytti olevan.

Mutta onhan se vastenmielistä, että edes luodaan mielikuvaa superäidistä ja superperheestä. Mun mielestä tämä aika kaipaa sitä, että ihmiset osaisivat pysähtyä, keskittyä olennaiseen ja kuunnella itseään ja lähimmäisiään. Tuollaisella supermarjomeiningillä sitä ei saavuteta.

Ja siitä olin kyllä eri mieltä, etteikö perhearvot ja eroottinen tanssiryhmä olisi lievässä moraalisessa ristiriidassa keskenään.

[QUOTE="vieras";25927631]Minua kyllä Marjon persoona ärsytti aika tavalla. Se otti mm. korvaan kun nauroi ja selitti lapsensa palkkioista kuinka tyttö niin tarkka rahoistaan ja katsoo joka ikinen päivä paljonko tilillä on rahaa- vaikuttaa että lapsen mieleen on jo pienenä iskostettu että raharaharaha.[/QUOTE]
Sama kohta teki minullekin pahaa etenkin, kun lapsi vertaa palkkioitaan margariinitehtaan työntekijän saamaan palkkaan. Jos lapsi opetetaan jo noin nuorena arvottamaan ihmisiä sen mukaan, mitä he ansaitsevat, niin ei ole oikein.

Todellinen SUPER MARJO, joka jättää hienon autonsa invapaikalle tullessaan jäähallille tuodessa tyttöään harkkoihin...ja kyllä näkyy ja kuuluu kun perhe saapuu paikalle. Haluavat olla niin kaiken keskipisteenä.

Ja Ari...huhhuh. Mikä juopottelija olet muka ollut??? Enpä huomannut, yhtä nössö olit nuorena kun olet nykyäänkin-tossun alla pahasti[/QUOTE]

Voin hyvin kuvitella että noista kympintytöistä kuoriutuu teinikapinassa melkoisia pissiksiä... siinä kun kotona pyötii sitä tanssipississakkia keikistelemässä silikoneineen ja mieleen iskostetaan rahan ja ulkonäön merkitys elämän pääasiallisena menestystekijänä niin avot...

[QUOTE="vieras";25927521]Hyvin olivat onnistuneet sarjan markkinoinnissa. Kuukausi sitten mä en ollut kuullutkaan mistään Marjosta, mutta nyt tuli itsekin katsottua tuo jakso, kun perheestä on niin paljon kirjoitettu.[/QUOTE]

jep

mä en kattonu, ku mainos jo osotti mulle, et mua todennäkösesti ärsyttäis koko ohjelma niin paljon, et telkka ois puoleen väliin mennessä rapakossa :D ei uskalla näillä raskaus hormoneilla :D

Yhteistyössä