A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:No mulla tämä viimeisin on Magic-vauva:heart:
Ehjä oli aina? Käytössä koko yhdynnän ajan? Mies piti kiinni kun veti pois? Jne nämä peruskysymykset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:No mulla tämä viimeisin on Magic-vauva:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:Mun pikkuveljeni on ns. kierukkalapsi, kierukka oli paikoillaan raskauden alkaessa.
Jätettiinkö se sinne vai poistettiinko se jotenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:No mulla tämä viimeisin on Magic-vauva:heart:
Ehjä oli aina? Käytössä koko yhdynnän ajan? Mies piti kiinni kun veti pois? Jne nämä peruskysymykset?En siis pahalla tätä jankuta vaan ihmetyttää ja olen turhankin utelias
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Meillä on kondomivauva: ehjä kondomi (reikiä ei näkynyt, tarkistettiin kyllä joka kerta) joka oli paikoillaan alusta loppuun, ja poistettiin niin ettei mitään päässyt luiskahtamaan sisään....
Kierukka on pettänyt useammaltakin tietämältäni henkilöltä.
Mutta toiset on vaan hedelmällisempiä kuin toiset.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Meillä on kondomivauva: ehjä kondomi (reikiä ei näkynyt, tarkistettiin kyllä joka kerta) joka oli paikoillaan alusta loppuun, ja poistettiin niin ettei mitään päässyt luiskahtamaan sisään....
Kierukka on pettänyt useammaltakin tietämältäni henkilöltä.
Mutta toiset on vaan hedelmällisempiä kuin toiset.
Käytössä ei ollut mikään öljypohjasta liukastetta? Yritän tosissaan keksiä jonkun "käyttövirheen"Onko niissä sitten vaan jotain pienen pieniä reikiä vai miehellä ihmeellisiä macgyver-siittiöitä?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:Ja nyt seuraa tyhmä kysymys:
Voiko pimpsan sänki puhkoa kortsuun reikiä? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:Mun pikkuveljeni on ns. kierukkalapsi, kierukka oli paikoillaan raskauden alkaessa.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:mun yhden kaverin ei tarvii kun katsoa miestään niin se on raskaana pillereistä ja kondomeista huolimatta B)
oikeesti niiden keskimmäinen lapsi on saanu alkunsa niin et on ollu sekä pillerit että kortsu, uskomatonta mutta totta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja badass:mun yhden kaverin ei tarvii kun katsoa miestään niin se on raskaana pillereistä ja kondomeista huolimatta B)
oikeesti niiden keskimmäinen lapsi on saanu alkunsa niin et on ollu sekä pillerit että kortsu, uskomatonta mutta totta..![]()