Ihan tolkuton makeanhimo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ei ymmärrä. Mä olen aina syönyt makeaa ja kohtalaisen paljonkin, mutta nyt viimeiset pari viikkoa tää on ollut ihan hirveetä. Mä en edes mieti mitään muuta ku suklaapatukoita ja irtsareita heti aamusta ja mun kaikkia paikkoja oikein kolottaa ennen kuin saan makean satsini. Voisin syödä ihan pohjattomat määrät karkkia ja tosiaan poden oikeita viekkareita jos en edes suklaapatukkaa saa päivittäin.

Sama täällä. Minulla bmi huitelee yli 41, en ole raskaana ja sairauteen syömäni lääkitys vielä lisää tätä painoa (nestettä niin että posket pinkeinä) ja eikun tekee mieli SOKERIA! Aivan jumalaton tuska ja aamut tosiaan voisi alkaa irtokarkeilla tai pullalla, päivät päättyä vaikka suklaalevyyn. Ja sitten on yöllä vaikea ja paha olo...

Täällä tulikin hyviä kikkakolmosia, kiitos =) Ravitsemusterapeutille olen menossa kk päästä, jos sieltä saisin myös neuvoja tähän(kin) juttuun.

LisaMarie mä olen lähinnä huolissani että miten mun paikat kestää kaiken ylipainon. Kun siis lähtöpaino oli jo kova, niin en tod. haluais kerätä kahtakymmentä kiloa siihen päälle. Jalat paukahtaa poikki sen painon alla :ashamed:

Toi on muten totta...mulla alko 70 kilon paikkeilla ekoissa raskauksissa kävelyä haitata...Ja nyt mä painan sen ilman raskautta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
LisaMarie mä olen lähinnä huolissani että miten mun paikat kestää kaiken ylipainon. Kun siis lähtöpaino oli jo kova, niin en tod. haluais kerätä kahtakymmentä kiloa siihen päälle. Jalat paukahtaa poikki sen painon alla :ashamed:

Toi on muten totta...mulla alko 70 kilon paikkeilla ekoissa raskauksissa kävelyä haitata...Ja nyt mä painan sen ilman raskautta :whistle:

Katsotaan, kuinka käy, jos vaihdat lääkitystä. Saattaa makeanhimokin kadota. Minulla ensin oli ruokahalu hakusessa pari viikkoa, mutta oikea ruoka maistuu kyllä! Kofeiini ja sokeri eivät... ei edes suklaata mene enää, kuten ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Katsotaan, kuinka käy, jos vaihdat lääkitystä. Saattaa makeanhimokin kadota. Minulla ensin oli ruokahalu hakusessa pari viikkoa, mutta oikea ruoka maistuu kyllä! Kofeiini ja sokeri eivät... ei edes suklaata mene enää, kuten ennen.

No mä olen vähän eläny toivossa et niin kävis :whistle:
Tosin muo ei vaivaa pelkkä makean himo...Mä pudotin painoa 8 kiloa tossa just, mutta kun alko lipsumaan ja menemään taas juustoa ja metvurstia niin siihen loppu painon lasku :headwall: Tänään päätin taas ryhdistäytyä, kun nyt on oltu reilu kuukausi tässä painossa. Tähän jymähti varmaan siksi, että mä painoin tosi kauan tämänverran, ennen kun lihoin vähän lisää :snotty:

Yhteistyössä