Ihan sekavaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hutzel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hutzel

Uusi jäsen
15.04.2008
8
0
1
Terve kaikki!

Pakko saada johonkin purkaa, kun olen tässä muutaman päivän ihmetellyt mitä ihmeen jomotusta mulla on alavatsassa. Luulin, että nyt on ovulaatio, mutta tätä on jatkunut jo neljä päivää ja koko ajan tulee enemmän ja enemmän kipuja ja eilisestä lähtien myös alavatsa ihan älyttömän turvoksissa ja kerta kaikkiaan sellasta oloa kuin muistelen olleen esikoisen raskauden alussa. En kyllä oikein muista, mikä on hämmentävää, koskei siitä ole kuin kohta kolme vuotta...

Ostin tänään Clearblue testin ja teen sen huomenaamulla. Tiedän, että pitäis odottaa kunnes menkkojen pitäisi alkaa, mutta kun en tiedä milloin niiden pitäisi alkaa! Oltiin ajateltu, että lopetan pillerit edelliseen kiertoon ja edetään kortsuilla seuraavat puoli vuotta. Jotta homma olisi vielä hiukan sekavampaa, annoin viimeisten kuukautisten tulla viikon liian ajoissa, koska olin (taas) :ashamed: unohtanut useamman pillerin välistä, joten menkkoja olis ns. tihkunut jo useamman päivän ja ajattelin, että parempi nyt antaa niiden tulla. Ensimmäisenä päivänä menkkojen jälkeen harrastimme seksiä ilman kortsua, kun ajateltiin, että eihän tässä ole mitään saumoja (vaikka hiljaisesti ehkä hiukan toivoinkin että olis :p ja se onkin sitten ainut mahdollisuus kaverille saada alkunsa. Kuulostaisko mahdolliselta?

Aika hurjaa jos tässä nyt ollaan taas raskaana! Mun piti vaihtaa duunia ja mies oli sitä mieltä että kevätvauva olis tällä kertaa kiva ja nyt olis la joskus lokakuussa. No, huomenaamullahan se ehkä jo tiedetään, mutta olishan hurjaa...

Yhteistyössä