IHAN REHELLISESTI: kuinka montaa kertaa viikossa harrastatte seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja "Vilja"
  • Ensimmäinen viesti
-
0-7krt, 7 vuotta yhdessä. Töiden takia ei välillä olla samaan aikaan hereillä ollenkaan, silloin nyt ei tule seksiäkään harrastettua... Jos olosuhteet antaa myöten niin joka päivä.
 
"..."
jaa..hyvä jos edes kerran kuussa, ja jep, minä pihtaan/ei kiinnosta/jaksa/väsyttää. jostain syystä ei vaan nappaa seksi enää ollenkaan, ei oman, enkä oo kyllä muitakaan miehiä vilkuillut siihen malliin. Melkein voisi jo sanoa että olen muuttunut aseksuaaliksi.
 
plöts
Yhdessä 7vuotta. Seksin määrä vaihtelee suuresti. Joskus voi mennä 4kk ilman seksiä, sitten taas voi olla viikko että on seksiä 3xviikossa ja siitä seuraa taas useamman kuukauden tauko. Ongelmia parisuhteessa.....
 
"Jenis"
Liian monta :-O

10 vuotta yhdessä, mies tahtoisi jatkaa ensimmäisten vuosien tahtia ja minä taas... no, en. Olemme saavuttaneet kompromissin, noin 4-5krt/vko. Mulle riittäis tuo määrä kertoja/kuukausi.
 
"vieras"
7 kertaa / viikko, rouva oli tosin eilen sitä mieltä että pitäisi lisätä 2 kertaa / päivä tahtiin....syy on ihan luonnollinen tosin: yritystä tehdä toinen lapsi, emme usko ovulaation laskemisiin(tuppasivat menemään ihan päin peetä ekan lapsen kohdilla), joten pelataan varman päälle eli väh. 1v kerta päivässä.

Normaalisti 3-4 kertaa viikko, painottuu viikonlopuille.
 
"Jento"
Normaalisti varmaan 2-4x / vko. Mutta elo-syyskuussa aloitettiin vauvan yrittäminen, joten sen myötä varmaan 5-10x/ vko, vähän kummankin fiiliksen ja jaksamisen mukaan. Yhdessä oltu 6 vuotta. :)
 
"vieras"
Vauvan syntymän jälkeen (7 kk) ollaan harrastettu seksiä neljä kertaa (siis yhteensä, ei per viikko). Raskausaikana ehkä 5-6 kertaa... en muista enää. Aloitteita on tehty useammin, varsinkin minun puoleltani, mutta jostain syystä ei koskaan muisteta/jakseta enää harrastaa. Yhdessä ollaan oltu 11 v.
 
0-2 varmaan keskimäärin. Välillä enemmän, välillä vähemmän, useimmiten vähemmän :D

Reilu kuusi vuotta on yhdessä oltu. Tyytyväisiä ollaan kumpikin kuitenkin. Kyllä silloin ollaan harrastettukin enemmän jos on mieli tehnyt, kumpikaan ei pihtaa vaan halutessa saa kyllä. Kyllä sitä aikaa aina jostain löytyy kun vaan viitsii, monesti se aika jolloin olisi mahdollisuuksia vaan tulee käytettyä kaikkeen ihan muuhun :)
 

Yhteistyössä