Ihan perseestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteikas siili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunteikas siili

Vieras
Olen sitten ihastunut! Ihastuminen on ihanaa...paitsi silloin kun välimatkaa on ihan sairaasti!! Ihan järjetön ikävä !! ja vielä kun mies on sanonut et olen sen mielessä ja ajattelee mua ja et kiinnostunutkin olisi ,mutta kun sitä matkaa toistemme luo on niin paljon et ei sitä voi noin vaan tulla toisen luo et hankalaksi menee.

Eka mies mun eron jälkeen joka saa tuntemaan näin ja musta tuntuu et meijän olikin tarkotus tavata...et tää oli kohtalo tai jotain...! Ikävä :´(

Vaikea sanoa. Meillä ei välimatka haitannut. Sitä ajeltiin toisen luo ja käytettiin välillä viimeisetkin sentit siihen, että pääsee toisen kainaloon. Ehkä sun on hyvä hillitä nyt noita ihastumisen tunteita ja ottaa rauhallisemmi? Ei se hätäilemällä ainakaan paremmaksi muutu.

Vaikea sanoa. Meillä ei välimatka haitannut. Sitä ajeltiin toisen luo ja käytettiin välillä viimeisetkin sentit siihen, että pääsee toisen kainaloon. Ehkä sun on hyvä hillitä nyt noita ihastumisen tunteita ja ottaa rauhallisemmi? Ei se hätäilemällä ainakaan paremmaksi muutu.

No ei tässä muu kai auta,eipä ainakaan tule liikaa tavattua kun niin kaukana. Mies kyllä tietää tasan mitä ajattelen joten sitä ei paljon kai enää sille sanoa.
mä jo ajattelin et tää oli tässä mutta meni muutama päivä ja mies otti yhteyttä et olen sen mielessä et kaipa sekin jotain tuntee...

Sit pitää muuttaa yhteen

Juu, tätä voi tosiaan suositella kaikille vanhemmille, joilla saattaa olla kuvioissa vielä yhteishuoltajuuttakin.

Siinä sitten lapset kummissaan katselee, että tuliko tästä äitin pikkuihastuksesta tällä kertaa jotain, ja koettaa sopeutua (taas) uusiin ympyröihin ja ihmisiin.

Aina parempi, jos se (ennalta tuntematon) ihastus osottautuu kunnon sekopääksi.

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä