Ihan pakko valittaa johonkin ylipainoisesta kaverista

  • Viestiketjun aloittaja Finttu
  • Ensimmäinen viesti
Millaset välit sulla muuten on sun kaveriin? Mulla on yks kaveri, joka aina sanoo kaikesta hirveen kärkkäästi ja sit raskaana mä otin KAIKEN mitä se sanos tosi paljon itteeni. Ehkä olisin voinut hölmönä ottaa tommosenkin. Nyt taas "normaalitilanteessa" mä annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Millaset välit sulla muuten on sun kaveriin? Mulla on yks kaveri, joka aina sanoo kaikesta hirveen kärkkäästi ja sit raskaana mä otin KAIKEN mitä se sanos tosi paljon itteeni. Ehkä olisin voinut hölmönä ottaa tommosenkin. Nyt taas "normaalitilanteessa" mä annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :D
Hyvät on normaalisti. Ja en mä nytkään oo mitenkään sydänjuuriani myöten v*ttuuntunut. Kuten jo aiemmin sanoin, ne on varmaan nää hormonit.
 
oho
siis mä toivoisin kyllä ap:na, ettei hän loukannut nyt ystäväänsä noilla typerillä "otetaanpa mittanauha esiin"-jutuilla. Minä (jos olisi noin sanonut) ottaisin pian yhteyttä ja sanoisin, että mitäs jos ei puhuttais mahojen koista mitään vähään aikaan, että sulla on siitä nyt vähän kompleksia...

KAveri selvästi heitti läpän, mutta sinä tulkitsit sen väärin.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Ja sä oot mun perskärpänen vai?
Mitä pahaa mä olen sulle tehnyt? Kaikki muut saa valittaa ihan mistä vaan joka päivä, mutta mä en saa. Tai kitisen kuitenkin turhasta.
Hanki säkin ittelles vaikka elämä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
siis mä toivoisin kyllä ap:na, ettei hän loukannut nyt ystäväänsä noilla typerillä "otetaanpa mittanauha esiin"-jutuilla. Minä (jos olisi noin sanonut) ottaisin pian yhteyttä ja sanoisin, että mitäs jos ei puhuttais mahojen koista mitään vähään aikaan, että sulla on siitä nyt vähän kompleksia...

KAveri selvästi heitti läpän, mutta sinä tulkitsit sen väärin.
ja raskaana olevalle saa sanoa mitä vaan vai? :eek: :headwall:
 
läski toistaiseksi
Jos ap olis läski ja kaveri raskaana. Ja puhe olis ollut mahan koosta niin silloin ymmärtäisin suutumuksen, mutta näinpäin mikä on vialla?
Puhui vaan mahan koosta, eli ei esim. perseen leveydestä. Ja kaikkihan tietää, että mahassa on vauva, joten miksi loukkaantua? ei ymmärrä ei!
Kaverisi ainakin osaa terveesti suhtautua ylipainoonsa, kun taas sinulla ilmeisiesti on henkisiä komplekseja vaikka painoa ei ole liikaa. Läskissä on yksi positiivinen asia ja se on se, että siitä pääsee eroon, jos haluaa. Eli siitä ei kannata ottaa stressiä
 
Mun kaveri rääkyi aikoinaan KOVAAN ääneen ostoskeskuksessa että "Jessus sulla on iso maha, ei tuossa vaiheessa raskautta kuulu vielä mahan edes näkyä, toi on kyllä syömällä saatu eikä mikään vauvamaha". Olin rv 20-25 tienoilla, ja oksentanut rajusti koko raskausajan.

Kun huomautin hänelle, että "kato, sulla on samanlaiset kesähousut kuin mulla, mutta mulla on vaan kahta kokoa pienemmät" niin hän hiljeni. Hän kun ei ollut edes raskaana :saint: ja on mua yli 10 cm lyhyempikin vielä. Eli ei paljon varaa valittaa mun syömisistäni tai mahoistani, kele.
 

Yhteistyössä