Ihan pakko valittaa johonkin ylipainoisesta kaverista

  • Viestiketjun aloittaja Finttu
  • Ensimmäinen viesti
Finttu
Voi että mua sampeaa!!!
Mulla on laskettu aika ens kuussa ja mun ylipainoinen ystävä jaksaa nähdä vaivaa mun painosta ja masun koosta. Eilenki se sanoi, et no nyt mun maha on jo isompi kuin hänen. :eek:
Mä kysyin, et mitä sillä on vyötärön (minkä vyötärön???) ympärys. Ei hän kuulemma tiedä, mut ei hakenu mittaa, vaikka mä sanoin, et mitataan ja katotaan kumpi on paksumpi.

Mikä v*tun idea on verrata melkein viimeisillään olevan vyötäröä raskaana olemattoman vyötäröön?? Ai että mua ottaa pehtooriin (kai ne on nää mun hormonit).

Kiitos. Ja anteeksi.
 
vieras
Mistä ole ystävän hankkinut ? Ehkä Kuluttaja-asiamiehelle. Eikös sinne valita tällä palstalla kaikki kaikesta. Selvitä myös onko ystävyyssuhteella takuuta. Oikeasti ystäväsi osaa selvästikin nauraa itselleen toisin kuin....
 
tai sitten ystäväsi on "hyvillään" siitä että hänen vatsansa ympärys on nyt poikkeuksellisesti pienempi kuin sinun. (yrittää hakea jotain positiivista, jonkun toisen masu on isompi kuin hänen. .tai jotain muuta vastaavaa)

Suhtaudu tähän vaan huumorilla, hassuahan tuo todellakin on . ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Mun mielestä sun kaverin sanomisen voi kyllä tulkita itseironiseksi.

Tai minä ainakin tulkitsisin.
ni mäki oisin ton ottanut. ja sanonut vaikka että montako vauvaa sillä on mahassa... ei kuulosta että sua läskiks olis haukkunut, huumoria peliin...
peesi, sehän oli vitsi.
 
Mahakas myös
Kyllähän kuka tahansa saattaa sanoa raskaana olevalle, että onpa sulla iso maha. Vähän sitä ymmärsin tuon tarkoittavan. Eikä sitä millään pahalla tarkoiteta.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Mahakas myös:
Kyllähän kuka tahansa saattaa sanoa raskaana olevalle, että onpa sulla iso maha. Vähän sitä ymmärsin tuon tarkoittavan. Eikä sitä millään pahalla tarkoiteta.
Ei se varmaan pahaa tarkoittanutkaan, mut kun nyt vaan nyppii, ni nyppii.
Ja kun sillä luultavasti on vieläkin isompi masu kuin mulla (pani epäilyttämään, kun ei suostunut mittaamaan, vaikka sanoin oman ympärykseni).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahakas myös:
Kyllähän kuka tahansa saattaa sanoa raskaana olevalle, että onpa sulla iso maha. Vähän sitä ymmärsin tuon tarkoittavan. Eikä sitä millään pahalla tarkoiteta.
Ei se varmaan pahaa tarkoittanutkaan, mut kun nyt vaan nyppii, ni nyppii.
Ja kun sillä luultavasti on vieläkin isompi masu kuin mulla (pani epäilyttämään, kun ei suostunut mittaamaan, vaikka sanoin oman ympärykseni).
No minä kyllä edelleen tulkitsen tilanteen niin, että kaverisi yritti itseironisesti nauraa sitä, että hänellä on iso vatsa mutta sinulla nyt sentään viimeisillään raskaana on isompi kuin hänellä. Sinun mittauskommenttisi taas ei sovi siihen itseironiaan, vaan kuulostaa lähinnä vittuilulta, vaikka hän yritti nauraa itselleen.

Joten tuskin kukaan joka yrittää olla itseironinen, alkaa mittaamaan ja nöyryyttämään itseään.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Nooh olisit sanonut että parin kuukauden päästä sulla ei ole mahaa enää ollenkaan, että mittailtasko sitte uusiks?
Hei tää olis hyvä idea seuraavaks kun se alkaa taas natiseen masujen koosta (se siis tekee sitä vähän väliin). Mähän sanon sille, et mitataan nyt ja sit kahden kuukauden kuluttua uudelleen, et kummalla on enempi pienentyny.

No musta kyllä ihan rehellisesti tuntuis aika tyhmältä. Kun eihän se mulle kuulu jos toinen on ylipainoinen ja isomahainen. Mut itte se alotti (onko mulla uhmaikä??)
 
:LOL: kun ootin esikoista, mulle metrossa isomahainen mies sanoi että neidillä on melkein yhtä isomaha kun hänellä ja kyseli monennellako olen, kerroin hänelle ja utelin herralta samaa, ei kuukausissa osannut sanoa mutta vuosissa tuli monta :D (ja tämä ei taas liitynyt mitenkään mihinkään kai.. :D :D ,paitsi asenteeseen..tosin hormoonit tekee sillekkin tepposet..)
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahakas myös:
Kyllähän kuka tahansa saattaa sanoa raskaana olevalle, että onpa sulla iso maha. Vähän sitä ymmärsin tuon tarkoittavan. Eikä sitä millään pahalla tarkoiteta.
Ei se varmaan pahaa tarkoittanutkaan, mut kun nyt vaan nyppii, ni nyppii.
Ja kun sillä luultavasti on vieläkin isompi masu kuin mulla (pani epäilyttämään, kun ei suostunut mittaamaan, vaikka sanoin oman ympärykseni).
No minä kyllä edelleen tulkitsen tilanteen niin, että kaverisi yritti itseironisesti nauraa sitä, että hänellä on iso vatsa mutta sinulla nyt sentään viimeisillään raskaana on isompi kuin hänellä. Sinun mittauskommenttisi taas ei sovi siihen itseironiaan, vaan kuulostaa lähinnä vittuilulta, vaikka hän yritti nauraa itselleen.

Joten tuskin kukaan joka yrittää olla itseironinen, alkaa mittaamaan ja nöyryyttämään itseään.
Mä en tajunnu ajatella tätä ton itseironian kannalta. :ashamed: Mulle on itsellekin vaan tää paino alkanu nousta ongelmaksi (tullut 14 kg nyt) ja pikkasen pelkään, etten pääse ihan samoihin mittoihin kun ennen raskautta.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Mun mielestä sun kaverin sanomisen voi kyllä tulkita itseironiseksi.

Tai minä ainakin tulkitsisin.
Mä voisin sanoa just noin normaalipainoisen ystävän raskausmahasta :D . Nimittäin mulla on vatsanympärys sitä luokkaa, että joku vois luulla mun synnyttävän hetkenä minä hyvänsä. Sopeis just mun huumoriin sanoa, että hei, sä oot päässyt mun kanssa samalle viivalle!
 
Mansen likka
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Mun mielestä sun kaverin sanomisen voi kyllä tulkita itseironiseksi.

Tai minä ainakin tulkitsisin.
Mä voisin sanoa just noin normaalipainoisen ystävän raskausmahasta :D . Nimittäin mulla on vatsanympärys sitä luokkaa, että joku vois luulla mun synnyttävän hetkenä minä hyvänsä. Sopeis just mun huumoriin sanoa, että hei, sä oot päässyt mun kanssa samalle viivalle!
Juuri näin. "Vihdoinkin olemme samankokoiset". Itseironialla. Mutta tätähän eivät kaikki ymmärrä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sun kaveris ei näköjään pidä itteään lihavana
Mihin tuon perustat?
Mulla ainakin tulee mieleen että todellakin pitää itseään lihavana, verratessaan itseään raskaana olevaan. Itseironiaa, kuten sanottiin. Sekin, ettei suostu mittaamaan, kielii siitä...ainakin mulle tulee kuva että tarkoitus oli tosiaan olla ihan huumoriheitto ja se mittaaminen ois mennyt jo liian pitkälle, jos kyseessä kuitnekin arka asia loppuviimein.
 

Yhteistyössä